ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Thursday, January 24, 2008

蜂蜜紅莓果仁批


西餅班(八)第四堂


今晚整2樣野都勁落果仁同粟膠, 仲有大量砂糖同牛油!


呢個批係凍食既~好多同學個底都穿左, 懷疑俾D果仁餡吉穿, 包括我~! 有個仲粉碎左結果俾我地試食, 要左阿SIR O個個…


除左呢個批仲有鳥結糖,依家雪緊,不過好大工程,頭先幾個人先搞得掂…==


今堂基本上係示範班,仲整埋下堂用既紅酒燴啤梨~好香好吸引呀~:D~~~~~


 


課外話


1. 矽膠戚風模原來係MOUSSE模, 用黎整MOUSSE @@ 雪凍左就可以甩出黎…好難以置信…


2. 調溫朱古力一般都令面, 令唔令關乎溫度問題, 朱古力模唔好用洗潔精洗


6 comments:

  1. 小豬碧碧9:44 AM

    但個批個樣好靚
    我覺得你呢d 西餅班好似學到好多野咁呢

    ReplyDelete
  2. 矽膠戚風模原來係MOUSSE模 - 快啲試, 等你報告, 我去follow

    ReplyDelete
  3. 謝謝你的小貼士^^

    ReplyDelete
  4. 呢個批係用乜野果仁呢? 雜果仁?? 如果係淨杏仁, 重要係食得到好香杏仁味的杏仁, 我會覺得有85分好味
    [版主回覆01/26/2008 10:10:00]係雜果仁, 有杏仁花生榛子之類
    好甜, 一個都食唔晒

    ReplyDelete
  5. GRACE8:07 AM

    唔知切開係點o既呢?????

    ReplyDelete