ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Thursday, January 31, 2008

fw: 唔想男友送返屋企

轉自笠谷--琪子


我是一個好怪的女仔
我中意一個人行街..中意一個人做運動..一個人聽歌..

男朋友送來送去..我想一個人思考..都沒時間


"點解會想有男朋友

第一: 和他一起去玩的感覺很好..
第二: 在相處上大家可以提升
第三: 我都想錫我愛的人


只是我會將我的生活習慣和運動..和思考放得好高

那拍拖是怎樣的哦~?

點解我會各自各食飯:
因為我對食物的要求唔同..我晚餐唔吃的..
我有定期運動生活模式..無論咩運動都會做
我會看書,,,看畫...畫畫..睇畫展...

睇movie 個d 我都會..
只是有時候人人去做的事我反而唔想去..
別人早上9點回到公司食早餐...我會6.30起身食埋早餐做晒所有野......
人人趕住返工.我人8會多左時間都會行多一陣先上去..
人人收工話累..我一d 都唔累..我會去做gym...去行街...
星期六我會執野...行街..和gym...
星期日都一樣...
係唔係太...怪


係生活的模式的一起做?
如果心理的一起..唔可以咩?


回應:有人話: 佢唔怪, 只係唔愛佢男友既正常表現


佢愛自己咁多, 愛男友咁少, 又咁忙, 都唔適合拍拖, 或者唔適合同呢個男人拍拖
可以搵個同樣愛自由, 或者佢愛多d既男人




1 comment:

  1. SkyBlue11:20 PM

    如是者, 此人乃自我之人, 不過, 終有一日會遇到一個令佢 [我想佢送我返屋企的男人]

    ReplyDelete