ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Wednesday, May 27, 2009

《走過死蔭的樹下》

當初並唔係特別關心呢樁新聞,咁o岩見倒本書,睇左少少,覺得幾吸引。原來個女仔係咁靚,想睇下佢既逸事,感動下。
不出所料,一路睇一路眼濕濕。
唔一定要經歷失去,先學懂珍惜。

我都有d奇怪,咁傷心既事點解要重提一次,原來係一種常用既精神治療法,而作者係一位精神科醫生。

主角小貓係一位萬千寵愛,又靚,屋企又有錢既小妹妹,o岩o岩考入大學,點知冇機會開學…

*   *   *   *   *   *   *   *   *

二零零八年八月二十七日下午,十九歲少女莊頌賢(小貓)首次踏足赤柱大街。突然,一棵百年刺桐倒下,轟然一聲,大樹倒下,把她壓至當場吐血,結束了小貓短暫卻精彩的人生。



歇斯底里的胞姐(貓醫生),迎來血流披臉的妹妹,一顆心碎了。此後,一家人如墜死蔭之幽谷。



貓醫生的世界,由那一刻而永遠改變。身為精神科醫生的她,卻不為悲哀傷所壓倒,以筆桿療傷,叫小貓復活。「如果可以救回你,要我到地府一千次一萬次我也要拉你回來……往後的路,也不容易走,但我還是會走得絢爛,給你看見,讓你引以為傲。」



姊妹情深,天地動容。





作者簡介:



莊紹賢,畢業於香港大學醫學院,完成一年的實習後開始在公營體系任職精神科醫生。常常以為自己是一頭貓,最喜歡吃和睡。其他興趣包括養貓、上網、唱歌、寫作、做研究、砌模型……高舉人性的尊嚴和生命的可貴,期望人人重視自己及其他所有生物生存的權利。


蘋果日報 - 20090428 - 八方人物:她走過死蔭的樹下

4 comments:

  1. bigheadmabel3:35 PM

    多謝分享,我都想睇呢本書呀~
    [版主回覆05/27/2009 15:42:00]幾好睇, 希望你鍾意^^

    ReplyDelete
  2. 湯圓7:30 PM

    人生無常,我都有個朋友好靚女的,同佢男友好親,因為佢男友又好靚仔的,佢哋一對甚少吵架,感情相當好,有一日佢放工無等男友嚟接,坐咗同事的車走,就在回家的途中遇車禍走咗,嗰時佢只有二十幾歲 人其實好fragile的,我見過有個工人在屋頂工作時,從屋頂掉下來,我嚇得喊咗幾日 前兩日我鄰居在家整車,架車流前,佢擋不住,架車撞上我同佢間屋中間的 fence, 我聽到只想知佢人有無事,好彩佢一d事都無,我話最緊要人無事,佢哋覺得好唔抵,要花錢整返個車同 fence, 又唔知保險陪唔陪,但如果佢有事入咗醫院咁點算呢?所以各人想法都唔同 原來電視成日講話錢解決到的問題就不成問題,我真係覺得好啱
    [版主回覆05/27/2009 19:33:00]生命誠可貴, 有咩俾命仔重要

    ReplyDelete
  3. 文妮7:52 PM

    要去買. 好想睇
    [版主回覆05/27/2009 20:28:00]^^

    ReplyDelete
  4. 元朗10:48 PM

    我今天都買了,

    ReplyDelete