ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Sunday, July 30, 2006

改變策略

我想是時候多做一點收緊運動了
現在家裡幾乎所有褲子都被我穿鬆了
不過全身依然鬆泡泡
我想就算我再瘦下去也不會有太大改善
是時候做一點收緊運動
其實我一直少做這類運動...
因為好辛苦...又悶....
我對呢類運動完全冇研究...一心想要消脂後才做...
可我依然弄不懂現在身上的究竟是鬆弛的肌肉還是脂肪...


3 comments:

  1. 巧兒12:43 AM

    這是鬆弛, 因為我在discovery channel看了很多這種case, 有些減了四五十磅的人, 甚至要做手術切除皮膚收緊, 有啲人要做人手按摩或者做機去收緊架!

    ReplyDelete
  2. Scorpio12:51 AM

    bibi, 我唸做運動都可以既, 只係十幾磅, 未至於要用外在輔助呱...?依家主要都係行公園同yog, pilates呢d, 我手臂有少少肌肉喇~好勁呀~!!不過bf話係煙肉仔...= =同事問我係咪骨黎架...fd話一條咁搞笑既...=0=咁少嘛依家..練緊架喇...

    ReplyDelete
  3. 巧兒12:55 AM

    努力加油呀, 我係度大力支持你呀!

    ReplyDelete