ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Sunday, July 30, 2006

Pilates -- Yoga以外的好選擇



話說我早幾日報左工聯既yoga班, 不過我遲左報, 第1堂已經開始左, 有同學上左第一堂, 話佢完全做唔倒d動作, 雖然只係簡單既壓腿拉筋

除左yoga以外, pilates班我都有興趣, 最好係大埔有得上, 又平, 都想報, 可惜頭先打去問過得返一班下晝未full...即係冇我份...


之前買yoga書既時候都睇過有d係混合左pilates, 2者都係類似既拉筋動作, 前者應該係比較需要柔軟度, 而後者比較需要肌肉強度, 所以以我依家需要收緊肌肉既情況黎講我唸pilates可能比較適合

不過冇計啦報唔倒, 惟有集中學好yoga先, 下期先報啦~

 






[ 3007 ]普拉蒂(Pilates)運動




    Pilates 是現今非常流行的一種健美體操運動。在外國
深受社會各階層歡迎。由德國人Joseph Pilates始創,原意
是替病人作物理治療。Pilates 各動作揉合了東西方的運動
概念,著重調節肌肉,每個拉展動作,讓身材更修長,透過
拉筋和加強伸展動作,達至強化肌肉,對脊骨及關節有整合
的作用,練習 Pilates,配合正確呼吸,能有效地減低精神
壓力,增加身體柔軟度。由於肌肉調節得宜,可預防肌肉受
傷,同時可改善坐骨神經痛等都巿痛症。更重要的是長期練
習可發揮一定矯正身材的作用。
    本課程適合任何人士參加。
  課    程:全期12課,每課1小時
  費    用:全期430元

No comments:

Post a Comment