ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Monday, July 24, 2006

反對聲音愈來愈響亮

一開始已得不到男友的支持,同事們都說我不肥不用減。

一位女同事看見我沖麥皮做午餐,說:「現在人人減肥,明明不肥也要減。」

一位男同事說:「這麼瘦還減,你看你手臂多幼,以妳的身高很幼了!」

現在連keepfit谷的戰友都開始叫我不要減了…其中一位更是與我一同作戰了三個多月的,她知道我的身高後,便說我是時候停下來了…或許還會有人說我過瘦呢…我說下半身還很胖,穿裙子不好看,她卻說這是身型問題,不是瘦了就會解決…還叫我應以服飾作修飾。

我說:「我就是不想再多多限制,想穿甚麼都好看才減肥嘛!要是我認命的話,我一開始就不會減了!^^」

由小至大從未經歷過「瘦」,最多只係經過一個暑假特訓後重返校園被同學說我整個不一樣了,(當時減了14磅,還比現在重7-8磅)其後一直維持在數磅上落,直至四個月前再開始久違了的減肥生涯。

被讚美當然高興,可是我很清楚自己的狀況,身體上還有很多可以用手捏起來的脂肪,還有很多減肥空間;無疑是瘦了許多,上身薄了許多,雙腿穿短褲看起來也不至於太胖,可還是鬆泡泡的。

我想我現在的餐單也不至於太過份吧?基本上一餓就會吃麥方包或者水果,也會注意蛋白質的補充,再加上每天溜狗這種輕鬆的運動,只是有時會手足冰冷而已。

我最初的目標是50kg+24腰牛仔褲,革命尚未成功,當然要繼續努力啦!

其實我只有七月份嚴謹地執行我的減肥大計,過去兩個多月停滯不前,發現原來平均每個月都有二十天以前吃了減肥不應吃的食物,至少有16天在外進食,這著實是減肥大忌,只有這幾星期真正清淡起來。這個月還有一星期便過去,不知到時候我是否已達到目標?

要從返正常的飲食,我開始有點茫然,該如何入手呢?我怕一時間吃得太放肆失去自控…今次絕對絕對不能反回原形了!我想下個月開始「炒」菜吧,(不是真的只有菜啊!)現在只有白灼、蒸、煮和煲湯,在可控制的範圍內完全走油走糖,到時候或者用一點點油吧!然後再下一步到時再說吧!


17 comments:

  1. My Bonnie8:27 AM

    人生在世,要為自己所想去,要為自己的幸福去做! 不過請健康地減

    ReplyDelete
  2. HI 我係 + + 其實只要減得健康就無問題啦 最緊要唔好攪壞身體,我都成日話減肥架 身邊的人都覺得我已適中不用再大減啦,但我自己仍然覺得自己下身肥 只是外人不明白 你身邊的人都反對可能是驚你減肥過度而變左病態,而且會有機會變左厭食証  ,我覺得係佢地緊張你多過反對你 最後我想講的是 男人大多都不喜歡過瘦的女仔 因為無咩質感呀!    哈哈!

    ReplyDelete
  3. Scorpio3:00 PM

    hi Bonnie & ++ 謝謝妳們的支持,我當然明白他們都不是有心阻撓我,只是出於關心!其實我也不清楚自己的減肥方法是否健康,會否真的吃得太少,只是這段期間都不用捱餓,一餓便吃一點點。我會繼續努力的!謝謝妳們!^^

    ReplyDelete
  4. 我睇到你的餐單都OK呀 唔會太少 可能因為你有下午茶之類啦 , 我覺得少食多餐都係一個好方法 上星期老闆話我好似瘦左比起之前 佢覺得我之前肥左好多 可能因為經常叫外賣關係啦 自從開始帶飯之後真係覺得自己瘦左少少 可能食得無咁油啦 同埋 夜晚果餐儘量八點前食 臨訓前又做左少少運動 ,不過雖然好似瘦左但磅數又無咩點輕到 有些怪

    ReplyDelete
  5. Scorpio9:35 PM

    ++,我這幾個月一直在keepfit谷留連,不少版友都會問為什麼自己做了一段時間運動反而重了或者看起來瘦了但體重沒有減輕,這或許跟肌肉比脂肪重有關,又可能是其他原因,所以尺寸實在比體重來得可靠呢!

    ReplyDelete
  6. 即係意思是 肌肉實了 整體感覺是瘦了 但磅數無改變 ?

    ReplyDelete
  7. Scorpio1:38 AM

    有咁既可能, 又可能係少左脂肪多左肌肉, 肌肉比脂肪重所以可能反而仲重左

    ReplyDelete
  8. 巧兒12:32 AM

    瘦到標準就唔好減喇, 你男友講得啱, 如果連佢都覺得你瘦, 你就keep住好喇, 唔好再減喇, 我阿妹公司同事瘦到條柴咁都話要減肥, 跟住俾我同成班同事一人一句係咁鬧佢, 佢先至醒覺咋! 你反而唔好再食番減肥啲野喇, 食番多少少啦, 只要唔好食肥膩野, keep住做運動就好夠喇! 我怕你減肥過度自己都意識唔到咋, 我之前睇醫生個醫生同我咁講架, 佢話宜家香港有部份女仔都係咁, 攪到身體弱晒成日病!

    ReplyDelete
  9. Scorpio12:42 AM

    bibi, 我都有唸過呢個問題, 可能真係會減到過龍都不自知, 不過我好為食又大食, 如果唔係咁克制我係食好多野架, 而且要唔食肥膩野其實都同食減肥野差唔多...不過呢排天氣凍左, 今日真係覺得勁凍...所以都食多左野, 主要係食多左近期最愛既包包, 尤其是芝麻鹹卷(即係豬仔包?)~其次亦開始慢慢煮返肉食 阿媽都話男友話唔好減就唔駛減, 不過佢又冇話我太瘦, 只係同個auntie話我依家好fit...而且除左幾個同事話我咁瘦唔好減之外, 其餘差唔多年紀既fd都冇人話我太瘦 上次買左新泳衣影左d相, 覺得大髀好粗, 俾bf睇佢都話粗左少少呢>< 其實我最主要係要修返firm, 應該做返d收緊運動, 不過我又想減多幾磅, 減到110以下就主力做運動 但我又怕會冇力做運動同太支力又勁怕凍, 所以依家都食多左野同食少左凍野(乳酪同生果咁, 食返d熱野)

    ReplyDelete
  10. 巧兒1:11 AM

    蠍: 既然個個都話你fit就得啦, 我覺得你個脂肪%有少少接近少o既邊緣喇! 影相係會肥啲嘛, 你唔駛理你bf點講啦! 我由第一減肥開始, 已經99%無飲凍野喇, 因為凍野會減低新陳代謝同埋中醫師同我講女仔唔好食凍野, 因為女性身體比較虛, 唔適合飲凍野喎!

    ReplyDelete
  11. Scorpio11:47 PM

    bibi, 其實係我自己覺得大髀好肥先問佢, 連平時成日嫌我瘦叫我唔好減既佢都話肥就真係肥呢~其實我d肉好鬆架... 我都唔係點飲凍野, 一來可能本身寒底都唔鍾意凍飲, 二來我d牙唔係好得..飲凍野會牙痛...之前係會食乳酪+橙做lunch, 依家天氣凍都唔多想

    ReplyDelete
  12. 巧兒3:06 AM

    蠍: 睇吓做番啲收緊運動有無效! 唔飲凍野係好事呀, 尤其我地女性, 不過我有個女同事連冬天都要飲冰水, 都幾恐佈!

    ReplyDelete
  13. Scorpio2:57 PM

    BIBI, 熱底就會鍾意飲凍水, 我唸我要花多d時間做yoga, 平時我有時間都羅黎做帶氧運動, 想消多d脂減多d磅, 忽略左修緊既重要

    ReplyDelete
  14. 巧兒9:57 PM

    我之前有推淋巴架, 都可以修緊, 不過係私人唔係美容院, 佢係我同事介紹, 我覺得唔錯, 不過$200/1.5 hr, 通常都有多唔止1.5 hr, 全身磨砂都係$80, 不過最近無乜錢無去做喇! 個囡又話升中喇, 幾個月後每個月又要洗多啲喇!

    ReplyDelete
  15. Scorpio1:19 AM

    bibi, 升中要錢既咩?讀直資呀?

    ReplyDelete
  16. 巧兒2:14 AM

    蠍: 讀普通學校都要預備開學買書, 買校服, 新書包, 讀中學仲要食飯錢, 活動亦會更多, 我鼓勵我個囡多啲參予課外活動同校外活動架, 增廣見聞嘛, 零用錢等等一大堆, 就算唔讀直資都要駛一大堆錢啦!

    ReplyDelete
  17. Scorpio10:01 AM

    bibi, 都係既, 你會俾幾多零用佢?帶飯定點?

    ReplyDelete