ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Sunday, July 30, 2006

遇倒減肥以黎最大既阻力!!!

男友勒令我增肥>口<
之前一路都唔俾減架喇
今次仲話要增返去120lbs!!!!!
點算呀.................

我話過埋個七月先
佢話「好俾你減多2日」
八月要嘈肥返我...
今次佢講到好認真
似乎真係會嬲... :\
不過我都有條件架
我話俾佢同我設計餐單, 要健康!
其實要健康地嘈肥一個人都唔係咁簡單架
依然唔可以食肥肉同高糖食品

我覺得自己依家既飲食都好健康丫
又唔係就咁食塊餅當一餐
真係要停都唔知應該食d咩好...

2 comments:

  1. siukei9:52 PM

    你個減肥餐D野食仲好好味,我好懶整野食,你好叻呀~~ 你真係唔肥,但KEEP住已經VERY GOOD 喇~~120好似重了一些,我的目標:100磅,因我得5呎1,唔得咁重,你高我咁多,OK啦。 你在工聯會學YOGA?我都想學,OK嗎?有緣下次一齊報班啦~~你在哪一間工聯會?

    ReplyDelete
  2. Scorpio1:47 AM

    我聽晚先上第一堂呀~o係大埔上~我住大埔~就倒時間地點真係可以一齊報架^^ 其實我減肥都冇整d咩, 好多都係o係學校叮架咋:p 今日去2%試褲, 仲要著中碼...細碼完全著唔落...(佢得中同細碼)中碼褲頭o岩仲有少少鬆, 不過對腳大小腿都好緊 =口=

    ReplyDelete