ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Monday, July 17, 2006

雙瓜瘦肉湯+蒸桂花魚



這個月餘下的日子盡可能都留在家裡自己做飯~~^^


4 comments:

  1. 巧兒2:52 AM

    桂花魚, 我鍾意食呀! 絲瓜, 又係我鍾意食o既!

    ReplyDelete
  2. 巧兒2:52 AM

    營養師話最好啲豉油分開放, 唔好淋係個魚度喎!

    ReplyDelete
  3. Scorpio12:42 AM

    bibi, 但如果分開點, d豉油就冇魚味 桂花魚冇咩骨最o岩男友~^0^係少數佢會食既魚XD不過呢排D桂花魚...絲瓜就得我O岩, 佢唔多食瓜...U.U翠玉反而OK, 我就2隻都O岩

    ReplyDelete
  4. 巧兒9:27 PM

    桂花魚係我其中一樣最鍾意食o既魚! 我都知, 不過營養師係咁樣建議囉!

    ReplyDelete