ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Sunday, June 21, 2009

緊張任務

2項好緊張既任務終於o係呢2日完成 ^0^


19號係我地既倒數一周年, 亦係預定公開既日子, o係主blog公開後, 得到好多識既唔識既, 傾過未傾過, 見過未見過既blog友祝福 ^^ 多謝各位 ^^


其實幾驚咁會為佢帶黎壓力


我同佢話, 公開左喇, 唔好唔娶我呀, 好瘀架XD



同時佢o係fb post左呢個傑作 ^3^  而我亦將我地既關係亦悄悄改成engaged :p 不過發現既人唔多~


得倒咁多祝福, 好開心, 尤其"今朝一開blog就見到你呢個消息.....雖然大家都未見過面....但都好想好想....祝你永遠同你另一半.....開心快樂......"同"恭喜晒妳呀,本來而定好熱冇乜MOOD, 睇到妳呢段喜訊都精神晒,好戥妳開心呢!!" 2位都係素未謀面既朋友, 我都感覺倒佢地由心替我高興, 好多謝大家, 本身識得既朋友更加唔在講啦 ^0^


之前亦已經有好幾位blog友出手相助, 化妝, 影相, 小食, 結婚蛋糕, 得倒各位鼎力相助, 感激不盡!


*   *   *   *   *   *   *   *   *


另一項重要工程係今日終於同老豆見面, 本來驚佢會對婚禮有要求, 男友話佢食好住好, 寶貝女出嫁, 驚佢會有要求, 要擺酒之類, 幸好佢只係著眼o係一點, 就係買樓!


我話唸住結左先儲首期, 佢問我香港一層7百幾呎既樓要幾錢, 話睇下可以幫倒我地幾多, 出年年頭買返層,租好唔抵! 我都覺~ o係度住左幾年不經不覺交左幾十萬租真係好唔化算…但係佢反對我地買村屋>_<


我問佢唔擺酒有冇問題,佢話最緊係你開心,呢d唔緊要。


順利過左三大長老o個關喇~\^0^/ 一致決定唔擺酒!


2 comments:

  1. 恭喜晒! 一切順利! yeah!
    [版主回覆06/21/2009 11:47:00]多謝你呀 ^0^ YEAH~

    ReplyDelete
  2. GREAT~!!!加油呀...嘻嘻
    [版主回覆06/22/2009 16:12:00]多謝你^^

    ReplyDelete