ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Tuesday, August 25, 2009

吃不到的葡萄是酸的

睇見一篇攻擊性文章, 男友叫我出篇以此為題既blog


我又唔想出篇野黎示威


幸福唔係用黎炫耀, 只係由心而發, 幸福滿瀉同大家分享


思想正面既人睇見人地幸福只會由衷祝福, 我知道朋友結婚或者拍拖都會好開心, 唔會覺得人地曬我, 更加唔會睇死人地, 我亦相信祝福我地既朋友都係真心既; 反觀思想負面既人只睇倒人地被蒙在鼓裡, 盲目相信愛情。究竟愚昧既係邊個呢…會因為人地既幸福而覺得嘔心, 呢個人唸既野實在太可怕…


我地既感情唔會因為你既詛咒受損, 只係覺得你好可憐可悲…


一個唔相信男人唔相信愛情既人, 如何從中得到幸福既感覺?幸福係要用心感受, 感受唔倒, 自然唔相信


覺得人地炫耀, 係因為你感受唔倒幸福滿瀉係咩回事…


人生苦短, 唔相信快樂, 唔相信幸福, 生命只有渡日同年…回頭望, 你既人生得到左D咩呢?


No comments:

Post a Comment