ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Wednesday, August 26, 2009

真相大白

如果係呢個原因我完全明白晒喇!!!


我只可以話你知: 我冇做過!


不過時間上太巧合, 你公開鬧完我第二日即刻俾人玩, 我只可以話你知"我冇做過亦唔識O個度任何人"! 信不信由你!


如果呢件事就係你所指既傷害我完全明白點解你會咁恨我, 我知我講乜你都唔會信, 你對我有偏見一定咩都入我數


我唔想解釋太多, 亦唔想再有罵戰, 只係想澄清呢一個誤會, 我冇出賣你!


雖然我地本來就唔係好好既朋友, 不過我都要講清楚。


No comments:

Post a Comment