ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Thursday, August 06, 2009

cosco-samantha


早幾個月睇朋友既fb已經覺得佢個妝化得好靚, 不過由於唸住搵朋友幫手, 所以冇再搵資料, 今日睇返先知原來係cosco既samantha, o係新娘化妝界幾有名氣, 試妝費又平, 依家心思思想去試下…:p

上星期去問過依家試妝費已經加到500喇…

ms. kong 寫到:

我在上星期五完成左我既wedding, 我好開心...到宜家都成日想起個日.
我想係度多謝阿sam.

我在hotel出門, 早上7:30sam已經到左, 我個日狀態好差, 已經感冒, 仲要失眠左成個禮拜, 可能因為太緊張...之前個晚3點先訓. 而且可能長期唔夠訓+內分泌失調, 我塊面有好多粒粒, 所以有d唔開心.

我個人比較有要求, 事前吩咐左阿sam要將所有用具洗左先, 因為我skin sensitive, 一 dirty 一定紅+出瘡, 阿sam本身自己d化妝品好靚, 全部係名牌, 但另外我亦帶左好多私伙比阿sam用...除左化妝品, 連假eyelash, spray, 髮泥, hair cream, 捲髮器都自己另外有.

個日, 早上個妝, 係啡金shadow+pink blush+ peach色咀, 阿sam 用lm base打底, 我私伙lunasol cream foundation, cdp concealer, 我私伙chanel loose powder, 個底妝唔錯, cover左我好多問題. 當然d突出既粒粒好在主要在額頭位, hair可以cover倒. 我知底妝同眼妝阿sam好強, 試妝個日已經知, 但假eyelash, 我試個咁多個make up artist, 真係無咩邊個做倒arm我心意, 我自己呢一年不斷買不斷試, 終於買左3個唔同牌子唔同較果既, 而比阿sam幫我戴左, 個日所有姐妹都話好靚好natural, 問我係邊度買.如果你地有興趣, 我遲d再講. 至於個頭, 我都幾滿意, 係一個鬆髻, 好靚好stylish, 唔會太傳統.
我唔係join 阿sam 全日, 只係早+全晚. 中午去了男家後, 就返回酒店付近的酒樓lunch. 之後, 我自己幫自己補妝, 換wg, 頭紗在酒店泳池影相. 影完之後, 我d紋仔, 死皮仔出晒來, 而且大家都說我個樣好累, 因為始終skin狀態唔好. 我即刻打比阿sam, 我想full make up全卸除, full 個 mask 先, 阿sam唔讚成, 因為時間真係好趕, 佢會幫我卸部分, 再上base. 我考慮左一陣, 我決定都係落左個妝, 之後自己用lotion 未面, d死皮仔已經無晒, 跟手再用好正既kose liposome 精華按摩, 再用補濕gel, 塊面好舒服, 唔乾了. 個人放心晒. 不過因為我既堅持, 要阿sam辛苦d了, 因為要從頭化過. 下午4:30, 佢好準時到, 即刻開工.
晚妝: 佢suggest用回佢ipsa foundation, 光澤d, 個人精神d, 我agree. 另外再加cdp concealer, 出來個底妝好通透, 好有光澤, 再加shu umera blush, 面色好左, 我係個d好有自己意見既人, 佢邊化我都邊比comment, 提佢點點點, 阿sam好好, 佢好細心聽. 由於我所有衫都係simple elegant款, 所以我謝絕所有blue,green,gold,grey, smoky eyes, 因為知自己受唔倒, eye shadow過厚只會令我個樣更累. so我叫阿sam 幫個用sheer color既眼shadow, 帶閃(係beauty de kose liquid shadow來, 我之後都會買, 太靚), 眼線要啡唔要黑, 眼線會是重點, 上眼線劃長d拉長眼形, 下眼線只劃一半. 另外假eyelash 亦是重點, 我會用2款, 1款是中度濃密增長, 一款是貼眼尾拉長眼形. 出來效果好perfect, exactly係vivi 雜誌model 眼. 要留意既係假eyelash d 毛要後粗前幼, 顏色唔要深黑, 要灰黑, 唔要太假的人造fibre, 而且條邊唔好太粗硬, 因為市面上太多粗劣既貨, 一定要小心慢慢試. eyelash直接影響成個妝. lip用回私伙beige color kanebo lipstick + 阿sam 既dior gloss
由於個妝好靚, d姊妹個個都"嘩, 好sharp, 隻眼好大", 我唔打算轉妝, 我打算全晚都係呢個妝, 我覺得妝靚, arm自己, 1個已經好夠, 我知有好多新娘每換一次衫要轉一次嘴轉眼shadow/加色加閃粉, 呢d我唔arm, 因為只會令個眼妝越整越厚.
而跟據自己同朋友咁多年去飲經驗, 大家都話每次新娘出來只留意到件衫同個頭轉左, 除非係個新娘轉左個好誇既妝, 否則根本唔會留意到個妝有咩分別.
頭方面, 我晚上換左3件eg, 1件wg, 即4個頭, 都係simple elegant 既造型, 因為我d頭髮好長, 可以玩多d款...頭飾都係阿sam 既, march in個頭用鮮花. 手飾部份是阿sam, 幾靚ga, 部份是自己私伙手飾.

全晚一直都好多親友都讚, 我要正式多謝阿sam一次, 佢態度好nice, 對我呢個意見多多既新娘, 佢好有耐性好溫柔去serve我, 化妝技術亦一流, set頭好stylish好快手, 我每次都係佢同伴娘幫我換衫, 手飾, 連鞋都幫我換, 非常之唔好意思
Embarassed
亦好主動幫我貼雙面膠紙. 如果join左阿sam既sister, 真係要公喜你地, 你地個日一定會好靚好bright, 放心迎接你們big day 吧.


珊珊狗+四眼雞英
我係 6/3/2009 結婚, 我真係要多謝當日扮到我超靚既幕後功臣 ~
"Cosco - Samantha"

當日阿 SAM 同我整所有做型個個我都好鍾意, 要型既佢又有, 要靚既佢更加比到我 ~咁大個人未試過比人讚我靚咁多次架, 就連我媽咪都忍唔住同阿 SAM 講 : 真係估唔到你可以變到我個女咁靚 ~ HAHA. 開頭都覺得阿 Sam 都幾肉痛架 (跟全日要 6 千幾) 不過而家諗返當晚, 我覺得貴都係值得, 仲好抵 !!

仲有呀, 之前我有擔心過阿 SAM SET 媽咪 & 99 既頭會唔會唔好睇, 不過最後當然係完全唔係問題喇. 佢唔單止令我一個滿意, 就連我既家人及朋友個個都滿意.
所以 BOOK 左阿 SAM 既新娘你可以放心, 佢一定比到意外驚喜你~


hitomi_B 寫到:
上星期我終於完成了我既大日子,
好開心, 因為整日都算順利!

我自己搵化妝師既時候同好多人一樣, 會上黎research, 同週圍問人, 搵人地用過既...
不過我發覺都係好難搵, 因為上到黎同一個化妝師可以有好多人讚同彈...
攪到我唔知信邊個, 不過最後好開心發覺我冇揀錯, samantha 真係唔錯~

半年前我搵左2個化妝師試,第一個係尖沙咀, 我朋友用過, 見佢都ok, 點知book既時候先知冇期,佢partner 先有期, 甘我照去試, 一試火到黎埋, 勁厚粉,用既係舞台化妝品, 同我講整係試下效果, 我0的印唔幫我遮, 最好笑我朋友上黎睇我, 問我你上左粉底未呀?(佢都係化妝師), 之後我朋友忍唔住叫佢幫我遮返... 佢就話好易呀,之後就勁大"睥"甘撻上我塊面, 遮得唔好仲要勁厚...於是我最終都要放棄$500

幾日後, 我就試samantha, 我去到佢間shop, 我冇出聲, 不過就好留意佢用咩product, 佢用既係Laura Mercier, 粉底係用ipsa ,碎粉用chanel 同shu uemura... 甘我都放心少少... 我比左少少圖去睇, 佢都跟到知我大約想點... 個妝自然又細緻, 於是我就confirm 左...

Big Day前個幾月, 我終於搵齊衫啦!甘我就book cosco揀飾物, 個姐姐仲好好人問我駛唔駛samantha 一齊夾, 我即刻講好呀...我有野要同佢夾呀...
因為我自己買左個佢2千蚊既心口針做頭飾, 怕唔知用唔用到, 襯唔襯到...
於是我去到, 我比左0的衫既相佢睇, 我地就開結揀, 佢真係好多款, 仲好靚...我揀左好耐...因為我份人好怕俗...其中紅色既晚裝, 我接受唔到紅色飾物...佢比左好多意見我, 其實可以用閃可既頭飾...我揀左幾個鐘, 2個人不斷幫我搵, 仲好好笑容, 於是我就可以好輕鬆, 仲有0的好似行街揀衫甘開心~

到bid day個日...佢好準時到左, 不過我唔知醒, 不過好彩都夠時間, 我比左個圖佢跟,我本身0的頭髮唔係好長, 佢都整到, 佢化得好比心機, 快的確唔算好快, 不過又唔係慢得好緊要喎,(由set 頭 , 加masks,加化妝, 著衫2小時) 因為我自己化開, 又會幫人化, 所以好多時都好多口叫佢加多筆, 整呢樣個樣, 不過佢好聽意見只會好開心甘話"好呀~", 唔會黑面, 成日都笑~

到中午, 我已經出左油, 教堂行禮前, 佢幫落左一半妝, 用返serum 同base打返底, 個妝出奇地貼, 個頭都好靚...

之後到夜晚啦.... 我有4套衫, 每套衫都唔同造型, 我0的親戚朋友見到我都不斷讚好靚...有0的仲不斷講嘩0的頭飾, 問係邊度買...

第1套, 我著掛頸大露背, 勁易走光, 佢主動幫我貼雙面膠紙...
第2套, 婚紗, 勁短時間, 我忍不住講其實出場時間都好短喎, 不過佢提我不過好多人睇喎~ 加左銀色閃閃眼影, 個頭飾好多人讚型~

第3套, 紅色晚裝敬酒, 換左金色眼影 , 有個做styling既朋友同我講個頭好得~

第4套, 真係勁快. 因為我敬酒既時候比人捉住影相, 遲哂換衫, 我0的姊妹係新娘房入面幫手執野, 都分哂心讚好靚, 轉得好快....而我其實已經有哂idea, 成晚既hair 都交左比佢諗, 不過出奇地多變化, 仲要係靚...

之後我出返黎, 仲有時間走去同朋友影相, 之後仲好多人同我講, 好鍾意我最尾呢個造型~

坦白講, 我揀既全部晚裝同婚紗一件鋼紗都冇, 如果0的make up 同飾物唔得,
真係唔係好sharp...

我覺得自己冇揀錯....個日真係我最靚既一日~



好開心samantha 有good comment~~~~~等大家可以放心d.....
我自己未用samantha....不過由一開始到依家......我都好放心將自己咁重要既一日交俾佢~~~~~~佢真係好nice~~~~~~~成日都笑......呢個都係我揀佢既其中一個原因....
我相信....只要溝通得好~~~~~果日一定會好滿意.......

hehe, 檬檬, 估唔到係呢到見到你!! 你放心啦!! samantha 果日一定將你變為一個靚靚新娘子架!! 記得relax 多d 同埋勤力做mask 呀!
Wink


http://hk.myblog.yahoo.com/vanessa_n_n/article?mid=72 (07年試妝)3妝3頭

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!yg9zysuWHwXXiwa_JiCGRQ7FqA--/article?mid=122

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!6.aQ2PqQERsC35dBPh5PQPtOeA--/article?mid=227

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!cHnik8OGGRWaw13yBCCgCig-/article?mid=2260

http://hk.myblog.yahoo.com/sherrie-dick/article?mid=2173
針對自己嘅要求, 晌esdlife度見到有網友力讚Cosco嘅Samantha, 佢出名化得夠自然, 另一賣點係好有耐性, 同埋accessories多選擇(因為佢嘅shop專門出租首飾).  即管走去試下妝, end up又好滿意, 當然試妝時有d造型仲有待改善.  最滿意係佢唔洗加假眼睫毛已經幫我化到對眼好sharp好精靈 (因為我一隻雙眼皮深d, 另一隻淺d, 望落去有d大細眼).
結婚當日Sam真係好好呀, 轉妝/換造型都好快, 好有心機同耐性幫我.  雖然自己係lunch buffet, 不過都轉在唔少造型.  數下數下, 都有成六個造型, 真係算係咁喇, 全部造型都好合心意.  另外值得一讚係, 我地唔記得拎尾數比佢, 打算走上酒店房拎錢.  佢好considerate咁叫我地唔洗急, 第二日還首飾先比佢. 
總括來講, 覺得自己選了好合心水嘅MUA, 非常滿意Samantha嘅service呀!
MUA其實用在大約15-20mins已經ok喇

http://hk.myblog.yahoo.com/vanessa_n_n/article?mid=3311

http://hk.myblog.yahoo.com/sherrie-dick/article?mid=20

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!NZaLwrKUGRCRzxgDDeo5gbU8FTY-/article?mid=187

http://hk.myblog.yahoo.com/jw!ZCSnzfWaGxZitBCzx9ML/article?mid=603

芝芝仔
Cosco - Samantha 佢係金都舖頭Cosco既化妝師,睇過一個blogger既大日子結婚相,真係化得唔錯,同埋係esd度個個話佢超好人!問過價錢,好似係$5688(包伴娘),但要比70% deposit!都幾多下~~仲有佢有好多靚頭飾借架,呢樣就唔使擔心啦!!

BiKi

試妝 $268, 如果即時confirm, 可 redeem,收費呢? 好似係早+全晚 (4:30pm~) $5400左右, 新娘幾多件衫, 幾多個妝+頭, 包件娘一次化妝set頭, 如加註冊 (+$900)
http://www.wretch.cc/blog/cosco

No comments:

Post a Comment