ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Wednesday, August 19, 2009

My wg & eg ^^

居然第一次試衫就買左…之前唸住點都唔會買架喇…未減倒肥…又未買girdle…點知…

尋晚朋友通知我mee wedding2手開倉, 佢自己買左件婚紗外影用, 我又心思思想去睇~於是佢幫我約左時間今日帶我去~
放工後知道o個度位sales姐姐630走…都唸住改期架喇…不過都係照去睇下都好~唸住順便睇埋法國情懷, 點知我地6點幾上到去玩到8點幾先走…買左1件wg1件eg

wg係我心儀既輕紗款, 好鍾意佢個下擺!! 雖然上身唔係我心儀既一字胸仲有d褶, 不過整體感覺好唔錯~

呢幅相冇著girdle反而冇咁肥…(冇錯…已經係冇咁肥既相…)可能o個度既girdle唔o岩size, 唸住減完先買。

而另一件其實唔係特別鍾意, 雖然質地係我另一款心儀既婚紗質地, 挺d直d修身d, 不過冇唸過會買呢隻色既eg, 但係著起朋友同幾位sales姐姐都話好好睇…我都覺得著左瘦左…仲要勁平!! 同隔離件姊妹裙差唔多咋!! 真係同我上次做姊妹o個件差唔多…好抵…><

完全透唔倒氣中…換返落黎都仲喘左一陣氣…=0=
掙扎左耐~第一間就買呀…?買左唔知仲有冇機會買第二件個喎…wg我只係鍾情下擺…eg隻色又唔係我原先想買o個種…但係真係好抵喎…點好…

依家又有多個動力俾我減肥喇!!!.\/.
wg上圍差4寸…=0=我唸減唔弓架喇都係要改…
eg就差2寸倒我唸都可以努力倒既!.\/. 上圖呢2幅係扣得埋, 不過透唔倒氣…=0= 我唸減十磅應該透倒氣呱…

總目標: 15磅!!
本週目標: 2磅!!!

其實呢件wg係我o係度第二件試既wg, 原先試o個件有d似呢件

不過領口有一褶冇lace既帶, 腰帶靚d既, 但係試起黎覺得好硬…
鍾意依家買呢2件都好輕, 方便帶佢四圍去^^


1 comment: