ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Wednesday, September 16, 2009

有利


好開心~果然係又舒服又平服務又好^0^ 臨走時妹妹叫我地介紹多d朋友黎~一定啦~^.<

試左2個款, 鍾意呢款多d
試左2.5寸同3寸, 3寸靚d, 不過我係著1寸都會腳痛既人…>< 但真係靚d, 而且我都想試下挑戰3寸~~.\/.!
跟住o係39同40號之間試左好耐好耐又加鞋墊又要釘多個窿, 老細同我試黎試去賺你o個少少毫無怨言真係十級好服務!!
之前唸住買圓頭襯件WG多D, 不過呢個款冇

褂鞋一心只揀平底, 試左4款, 呢對係第一對睇中, 上次已經睇中, 今次試左其他先, 到呢一對一著上腳就覺得勁舒服喇!!係你喇~ >0<
今次同同學仔一齊去, 佢話呢度平時襯牛仔褲去街都得XD

腳上呢對係第三款~呢對都唔錯, 豐富D, 不過好似著緊對襪^^"

我拎住既係我著婚紗同晚裝既相XD

拖尾扮頭紗…XD                  

原本想買珍珠白, 唸起我件婚紗有大大個銀色蝴蝶都係銀色襯D ^.^ 襯晚裝都OK既…:P

PHOTO BY同學仔

我試O個陣枕住都有幾組人入黎試, 有試高跟褂鞋既阿姐, 有一PAIR入黎試婚紗鞋, 有2個阿姐入黎問有冇我O個對既短爭版, 真係好好生意, 不過咁平都仲有人問有冇得平D, 老細話已經好平, 唔係淨係平就得, 呢D大日子著XD

No comments:

Post a Comment