ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Thursday, October 05, 2006

減肥日誌 ~ 20061005 ~ 半個月餅...

114.8lbs/52.1kg, 17.4% fat

早餐:五青汁(今日呢杯調較過D材料比例好好飲~唔只好飲好多~~直頭係好飲O個隻~~正呀~~~~)

小食:乳酪

午餐:雜菜湯

運動:行公園2圈(半小時)

小食:脫脂奶+雪梨(好飽…)

5點幾-晚餐:蟹柳蒸水蛋+4條芝士腸+隊左半個雙黃蓮茸...==|||

運動:本來唸住晏晝行左今晚只做YOGA同打掃,經此一役…唔掂...即刻帶埋肥豬落去行多個半鐘...今日TOTAL行左2個鐘…一陣希望可以做埋YOGA, 不過掃就唔打喇…

每次行完對腳D肌肉都會跳跳下= ="

運動:yoga45mins

原來今年不經不覺已經食左我食左半個雙黃蓮蓉、1/8個燕窩冰皮、1個迷你蛋黃綠豆蓉冰皮、3個迷你酥皮(仲細過皮蛋酥...= =)(仲細過皮蛋酥...= =)*0*都幾多喎原來~~~好在我其餘時間食得少同多運動JE!不過學校仲有一個迷你傳統喎...

2 comments:

  1. Jessica2:30 PM

    嘩你都幾應節wo, 食左咁多月餅(個人認為) 好在我唔係太鐘意食月餅, 如果唔係一定停唔到口呀~~ 但係上次果個奶皇月餅(依然唔知from邊度)真係令我回味無窮呀!!!

    ReplyDelete
  2. Scorpio5:28 PM

    數數下都真係幾多架~XD好在冇買到奶黃月咋~~唔係仲唔得了~XD 好在我食左咁多都持續輕同瘦中~~食完做返多D運動同其他時間食返少就唔怕啦~ 今日又食左個麻麻地好食既迷你蓮蓉做午餐, 見暈暈地又遲早都要食不如開黎食啦XD

    ReplyDelete