ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Sunday, October 15, 2006

最後幾磅

尋日o係街撞倒個fd都話我好瘦啦唔駛減~ ^0^bf話: 「佢係都要減~」我話: 「減多幾磅啦~^^」

呢2日終於覺得自己真係瘦左~尤其是呢幾日影既相~唔知點解

體重方面唔係最輕,比最輕仲差1-2磅,不過似乎瘦過o個時,唔知同五青汁有冇關,飲左之後肚腩忽然瘦左吋半,仲一路keep住冇肥返~唔係錯覺~:D

今日拎左件買左8年既衫出黎著,之前一路都未著過:P新束束XD終於著得落,仲唔緊,我唸呢件大約係細碼,比起之前買件牛仔xs tee呢件冇咁細

早2星期o係theme買左1件外套(細碼)、一件背心(中碼)、一條連身裙(大碼), 條裙好似唔係好o岩size, 怪怪咁, 背心之前著過一次,尋日再著左邊格甩底好鬆, 右邊又冇咁鬆喎, 已經唔係好o岩身, 唔通我真係可以著倒細碼?*0*

有條12, 13件前既牛仔褲, 話說已經好多年著唔落, 早幾個月著得返都仲有d緊, 今日再著腰位好鬆!!!決定留返2條24,25腰o係度, 其餘收埋晒佢先~仲有又要買過d bra...早幾個月已經買過一次...今晚再去買先~

我今次係絕對絕對唔會俾自己肥返架喇!.\/.


2 comments:

  1. Jessica3:03 PM

    飲五青汁真係咁work? 連肚腩都瘦埋? 係唔係因為飲完會暢通d?? 睇黎我真係要試下, 唔好再搵籍口唔飲啦...

    ReplyDelete
  2. Scorpio5:57 PM

    我都唔知關唔關事架~可能只係咁o岩都唔定~不過暢通左又唔係特別覺, 只係最初飲好覺~我本身都多菜、生果、乳酪、麥皮麥包咁, 所以多少少我唸未必關事, 係咪真係咁神奇就不得而知喇, 不過我覺得幾好飲, 仲有d上癮添~依家寧願每朝早幾個字起身都要榨返杯黎飲~

    ReplyDelete