ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Sunday, October 15, 2006

化妝…

尋日買左粉底同假眼睫毛,為星期五做姊妹作準備。

第一次痴假眼睫毛…好誇好搞笑==係咪應該買返支睫毛液自然D呢…

眼線筆屋企得白色同紫色…用咩色畫幾粗好呢?

脣膏用咩色好呢?淺色搽完仲淺過本身…

眼影用咩色好呢?我有黃色白色粉藍粉紫粉紅

搽唔搽胭脂好呢?

搽粉得唔得呢?

硬係覺得化左仲樣衰D…==


8 comments:

  1. If I remember correctly, the dress is gold in colour, right? I think you should keep all your make up really natural, since the gold dress is quite bold already~~~ Use natural tone, like brown or bronze, or even pink! (colours for eye liner in a darker colour & eye shadow in a lighter colour) Pink lipstick will be good for lips. A little brush will make a person look better in photos, I think! Also use pinkish colour, something really light and natural! If you are confident with your skin tone, it's fine not to use any foundation.  But do you have circles under your eyes or eye bags? if you do, use foundation around your eye areas only! I think a little mascara will look way better than fake lashes! Hope this will help!

    ReplyDelete
  2. Scorpio8:01 PM

    多謝你意見先~^^頭先同個fd傾開佢叫我用返黑色眼線同深色眼影, 佢話mascara最好有2支, 一支增長一支濃密...粉底就話要買貴野, 佢俾左包濕粉試用裝我, 唇膏就叫我用唇彩~我有眼袋呀~~有d紫色遮眼圈既野o係屋企, mascara唔係好想買...買左冇幾可用...唸住問同事借或者去到問新娘借~佢話搽左粉影相就會滑d喎…我唸住用佢o個包濕粉~唉…真係好令人煩惱...

    ReplyDelete
  3. 金順5:05 PM

    我都唔G不過做姊妹好累就真...希望妳順利

    ReplyDelete
  4. Scorpio5:50 PM

    最慘係要晨咁早起身..= =

    ReplyDelete
  5. Jessica3:05 PM

    我都想做姊妹呀~ 不過身邊既朋友有耐都未會結婚呀~~

    ReplyDelete
  6. Scorpio5:55 PM

    唔知好冇玩呢?唔知會唔會有麻煩呢?其實我幾想試下做伴娘,不過我唸冇咩機會lu~伴娘會辛苦d,不過有靚衫著又有人同你化妝set頭唔駛煩~

    ReplyDelete
  7. 巧兒5:19 AM

    我屋企啲化粧品多到, 唔知幾時先至用得完, 但係偏偏我又唔係好識化粧, 都唔知點解買咁多, 指甲油都有廿幾支!

    ReplyDelete
  8. Scorpio2:48 PM

    BIBI, 我覺得化妝最麻煩係化完塊面唔搞得...依家卒眼又得洗面又得唔駛咁多野達O係面度咁唔舒服...上次個伴娘同我搽左D睫毛液漿住對眼勁辛苦!!

    ReplyDelete