ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Sunday, October 01, 2006

Cova Ristorante & Caffe甜品buffet

雖然我唔係特別好甜品, (冇錯!我終於回復本性喇XD)但係好耐之前已經聽聞好多明星鍾意去COVA,可謂久仰大名!頭先搵下又一城有咩好食期間,發現原來又一城都有分店(以前香港先有我真係冇幾可去)仲有$128自助餐~都有少少興趣,不過減肥期間…呢D野嘛…


2 comments:

  1. Jessica10:01 AM

    COVA我都超級想試, 特別係我呢d chocolate lover!! $128呢個價錢好抵, 不過唔知有d咩食呢...雖然話係自助餐, 但唔知係唔係只有2,3款蛋糕食呢... 真係好想試呀!

    ReplyDelete
  2. Scorpio5:52 PM

    你有冇睇過條link?話每次有4款,但refill得好快同埋每次refill既野食都唔同, 細細件

    ReplyDelete