ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Saturday, October 21, 2006

Holiday Inn 喜宴


紅酒<<<易入口, 不過都有d wing@@ 飲到面紅紅, 都係橙汁好飲d

金陵乳豬全體<<好味

錦繡鮮帶子<<<西芹勁鹹, 鹹到要飲水, 帶子幾好(唔記得影相...)

鮮蟹肉扒雙蔬<<

百花炸釀蟹鉗<<<普通

紅燒雞絲翅<<<好翅多肉絲多芡汁

碧綠鮮鮑脯<
清蒸大海青斑<<<唔鍾意大魚肉質比較實

當紅炸子雞<<<好味~~

海鮮皇炒飯<<<較淡

鮑魚汁伊府麵<<<好味(呢2味入席前食左~)

燉雪蛤紅蓮<<<估唔到咁好味, 我一向唔好呢味, 不過紅棗有少少核碎

美點雙輝<<<靚o個個好甜麻麻, 另一個有芝麻o個個熱熱地又幾好味~

 

另外仲有結婚蛋糕濕濕地, 不過估唔到味道咁好我食左2件 :p

6 comments:

  1. chi wah steve11:18 PM

    嘩!!!!減咁多,食返咁多,哈哈 steve

    ReplyDelete
  2. Scorpio11:58 PM

    哈哈~其實我個個禮拜6日都食唔少野架XD

    ReplyDelete
  3. Jessica2:42 PM

    替人地開心, 食多d好 ^o^

    ReplyDelete
  4. Scorpio6:33 PM

    hehe~其實當日最過份係o個2件結婚蛋糕~不過唔係時時有得食嘛XD

    ReplyDelete
  5. 金順6:57 PM

    好吸引...我而加好想食呀哈哈

    ReplyDelete
  6. Scorpio7:18 PM

    好少人覺得飲宴食D野吸引呢~不過其實我又幾鍾意食呢D鮑參翅肚,但就覺得細個食開心D

    ReplyDelete