ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Thursday, October 12, 2006

BK位食BUFFET ^0^

好開心~~有半價卡~~~BOOK左位30號去食BUFFET預祝生日>O

好期待呀~~~~~好抵呀~~~~~~~~~

你估下係邊間?A.A都幾出名架~出名好食同貴~依家半價真係抵到爛呀~~唔好令我失望呀~~~

唔知到時張卡會唔會用唔倒呢...話晒紅日...不過我問清楚佢話得架!!


4 comments:

  1. Jessica12:00 AM

    A.A就係間餐廳名呀? 係邊架....我未聽過呀, 食完分享一下感受呀~ 我都book左金鐘香格里拉酒店既buffet月尾去食, 你食過呢間未呀? 唔知好唔好食呢~~

    ReplyDelete
  2. Scorpio1:21 AM

    XDDDDDDDDDDDDDD唔係呀~~~A.A係我個表情呀~XDDDDDDDDDDDD 我book左洲際呀~金鐘香格里拉聽講都幾好食喎~幾錢位呀?不過金鐘咁遠...我呢d新界人...^^"

    ReplyDelete
  3. 巧兒3:21 AM

    香格里拉, 唔好食!  Conrad都唔好食, 因為公司Christmas dinner去食過, 個個同事都話麻麻, 灣仔萬麗海景好好味, 雖然款少, 但係好新鮮好好味, 會展我兩年前去過, 勁多野食, 又好味, 不過宜家係咪呢! 洲際, 好貴噃!

    ReplyDelete
  4. Scorpio1:02 AM

    bibi, 洲際我借倒buffet card半價, 不過唔係特別好食

    ReplyDelete