ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Friday, October 13, 2006

減肥日誌 ~ 20061013

114.6lbs/ 52.1kg, 17.2%fat

早餐:五青汁、嘉頓麥方包x2

午餐:PIZZA HUT (漁港風情PIZZA1/8個、南瓜湯小半碗、芒果士多啤梨蛋糕1/8個、薯蓉1啖、田螺1隻、炸雞一粒、海鮮千層麵幾著)

運動:溜狗約一小時

晚餐:嘉頓麥方包、蠔餅、炒菜、山雞湯、沙爹炒蜆、蒸魚、紅豆軟雪糕

宵夜:碌柚


5 comments:

  1. 金順7:07 PM

    減肥走出去食, 幾難忍口, 我都試過,好空虛0甘=.="

    ReplyDelete
  2. Scorpio7:49 PM

    我冇走出去食呀~不過今日有人生日, 順便慶祝埋十月生日既同事(包括我), 同事叫左外賣返黎食~尋日已經通知左我, 所以尋晚食生菜留定QOUTA今日食pizza

    ReplyDelete
  3. Jessica11:56 PM

    午餐同晚餐好似都好豐富呀~~你今個月生日呀? 生日快樂呀~生日果個月一定會食得多d架~~不過一年一次, 是但啦, 哈哈~~唯有大細餐補數囉~~

    ReplyDelete
  4. 我覺得你真係好勁!一直做事咁有恆心,話減就減咁耐!不過我話你知,有人減極都係咁上下,有就減完又肥過(好似我咁)。總之你繼續努力吧! p.s. 小弟同老婆識妤耐,拍拖拍六年就結婚,今年就結婚第六年喇!一共十二年,原來我對住同一條茂里成十二年喇,我都覺得自己好勁!服侍老細都七分之一人生喇!哈哈!  

    ReplyDelete
  5. Scorpio1:18 AM

    happy ca~ca 보고싶어 : 我個個星期五都係咁豐富架~因為去男友屋企食飯~晏晝就係咁O岩今日JE~聽日又到阿媽生日去飲茶XD不過放假食飽飽平日先捱倒XD bchan :其實我放假就食好多野架喇~所以返工更加要勤力D:P我自己都肥過2次,去到140磅架~輕下重下咁啦~不過中一打後都未試過依家咁輕~希望今次keep倒啦~不過以我咁為食都好有難度架...我又唔係好信有心減會減唔倒, 我覺得減肥係一樣有付出就會有收穫既野, 所以就算食多左重左少少我都有信心減得返~不過好似我咁食下減下就會慢d囉, 但總叫做減左半年有多, 落得慢都叫冇重返~~目前黎講我想再減多幾磅~同埋firm返d~多謝你既鼓勵~ 真係犀利~~但你一直同服侍老細黎形容~你地既感情其實係點既呢?你係含蓄定點呢?

    ReplyDelete