ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Thursday, October 05, 2006

肥豬險遇色狼記@@

頭先隊完半個月餅之後帶左佢落去行公園,遇倒一隻八哥仔,未夠一歲,佢好痴肥豬,我地走左佢都老遠跑跑跑跑過黎,幾次都係咁,我又驚我拖肥豬走佢主人捉唔返佢…

呢隻八哥本身有個FD叫肥仔,後尾肥仔黎到我唸住終於甩難啦…點知3隻野一齊團團轉,都唔緊要…點知隻肥仔擒上肥豬背脊!!@@好恐怖!!!雖然佢屬於細種狗,細隻過肥豬少少,八歲…不過佢既舉動實在太嚇人…佢主人又得個睇字完全唔理!!!我幾驚呀…肥豬又唔理佢,我拉開肥豬,佢再接再厲!!我搵隻腳欄一欄佢,雙手拖肥豬走,佢唔知係咪行得耐支力得滯又唔郁!!!肥仔主人叫我唔好咁拖佢!!我幾想話你「抱開你隻野啦」><我已經話左佢聽人地係女仔黎家嘛!!!我真係驚架!!!真係好似遇倒色狼咁!!

後來肥仔都好似八哥仔咁追左一段路,不過追得冇咁狼!搞到我都唔敢再行返轉頭…好怕再遇倒佢地…==|||

3 comments:

  1. 金順11:28 AM

    豬妳中秋節快樂 有無8哥D相??

    ReplyDelete
  2. Rachel1:03 PM

    蠍: 中秋節快樂呀~~~~

    ReplyDelete
  3. Scorpio5:27 PM

    金順:冇啦~一來我放狗唔帶相機,二來走都走唔切== 大家都中秋節快樂啦~

    ReplyDelete