ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Thursday, October 19, 2006

最後試妝



試左四次喇...

 


18 comments:

  1. My Coffee Corner11:41 PM

    好瘦,仲好靚呀^_^!我"鄧"你男友擔心喎XDDDD!!

    ReplyDelete
  2. chi wah steve2:05 AM

    係woo,真係瘦左又靚左woo!!幾時俾我影相呀??哈哈
    StEvE

    ReplyDelete
  3. Jessica9:00 AM

    好靚女呀~~你已經好夠瘦啦, 面尖尖咁, 唔使再減啦~~

    ReplyDelete
  4. these photos ain't bad wor! the make-up is quite good as well! i agree with the other bloggers you don't need to lose any more weight la!

    ReplyDelete
  5. 你塊面真係比起以前尖左好多 3

    ReplyDelete
  6. 金順3:04 PM

    左又靚左wor,努力扮靚呀!!

    ReplyDelete
  7. Scorpio12:29 PM

    Mauph: 多謝~^^ 佢都唔鍾意我化妝既~佢話真係靚既人係唔需要化妝,唔靚化左都唔會靚

    ReplyDelete
  8. Scorpio12:30 PM

    CACA: 我想輕多幾磅,不過要食少D,想FIRM D,所以要做運動^^"即係仲要減多一陣...^^"

    ReplyDelete
  9. Scorpio12:30 PM

    StEvE: 多謝~哈哈~係咪先

    ReplyDelete
  10. Scorpio12:33 PM

    yanyan: 睇見d姊妹個個都化得好過我,坐我左手邊o個個睇見佢個妝真係估唔到佢本身係唔識既, 另一個一齊做姊妹既小學同學化得愈來愈好, 化完真係靚左,佢話得閒會o係屋企化下, 化得多就會靚~同埋佢公司有呢種文化

    ReplyDelete
  11. Scorpio12:39 PM

    meko:尋日去set頭個髮型師話我塊面唔算大,有咁既面形都算係咁,我咁講會hurt倒好多人喎XD搞錯呀???我塊面都唔大?我由細到大都頭大面大個喎XD又方又有肉!!

    ReplyDelete
  12. Scorpio12:41 PM

    金順:多謝呀~^^我唸化妝真係唔多O岩我,化左一日好辛苦...又要成日補...對眼漿住晒...一落左即刻清爽晒舒服晒~~~伴娘早幾日去左植睫毛,$150KEEP倒3個月,整完又長又鬈好似假眼睫毛咁

    ReplyDelete
  13. I think u r the prettiest out of all the 姊妹 wor~~~ can't really tell that your makeup is that bad from the picture, I think u r just too harsh on yourself la~~~ ^.^

    ReplyDelete
  14. Scorpio5:54 PM

    yanyan: 多謝你~^^圖中最右邊o個個都幾靚女呀眼大大~~坐我另外o個邊o個個化左妝都靚好多呀~個新娘都係咁話~^^

    ReplyDelete
  15. mmm.... the girl on your left (right in the photo) is quite cute, but the one in the middle of the photo~~~ not the style of girls I consider cute/pretty wor!

    ReplyDelete
  16. Scorpio6:16 PM

    我唔係想話佢靚女, 而係"化左妝"靚左好多~^^

    ReplyDelete
  17. hahaha! oic!

    ReplyDelete
  18. 巧兒5:20 AM

    yee! 真係眼前一亮喎!

    ReplyDelete