ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Friday, December 08, 2006

10X磅

繼今朝一位工友嬸嬸話我瘦左問我係咪減肥之後(之前已經有2位知道我減肥亦話過我瘦左好多,呢位居然一路都唔知我減緊,我都好揚下)又發生左以下既對話:

有姊妹聽倒我減肥問我邊度肥同幾多磅, 我叫佢住下, 佢估10X...我都想呀...T0T我話我有11X, 佢話睇唔出

問我邊度肥, 話最多都係大髀JE(著裙睇唔倒大髀), 我話大髀啦, 腰都肥架, 小腿啦, 佢話腰睇唔出喎

去到新娘屋企睇返當日D相, 我對小腿真係好樣衰= =想點.....!! 

新娘話覺得我依家O岩喇, 再減太瘦唔好睇(佢唔係第一個咁同我講既人)佢本身係食唔肥O個D, 依家應該同我差唔多, 佢連結婚前都冇話節食減肥, 反而佢老公依家都仲食緊FANCL減肥XD

仲有少少就到目標喇!我唔會放棄架!!!好想呢個月內減到110或以下呀...T^T不過又有咁多飯局......

不過我唸我到目標磅數小腿都唔會好得幾多...已經努力做yoga希望拉返鬆d筋修返靚d線條架喇...


2 comments:

  1. 嘉露10:05 AM

    小腿係好難減架...我見過好多好瘦嘅人, 佢地小腿嘅腳型都唔好睇...好似我咁, 以前最瘦時小腿舊肉都好實, 可能係以前讀書時行路太多喇, 日日放學都行斜路落山, 所以攪到小腿粗晒  

    ReplyDelete
  2. Scorpio11:49 PM

    嘉露, 但我自問小腿唔係實喎…水平提高隻腳小腿肉好似BYEBYE肉咁架… 相反又有D人好肥但對腳好幼…

    ReplyDelete