ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Thursday, December 21, 2006

每月20號報磅-12月份

117lbs, 53.1kg, 18-18.1% fat

比2星期前重左5磅!!

幾餐聖誕大餐都未黎已經搞成咁...

雖然我都食左好多雪糕、蛋糕、乜酥物酥、燒餅、炸野、煲仔飯諸如此類既野,不過我又覺得冇上次生日食得咁勁喎!點會重得咁快誇架

尋晚同今朝食左雜菜湯,仲帶左一壺返黎做lunch,不過都幾想食野!其實唔想再節食得咁辛苦,冬天真係想食多d野,加上十二月真係美食月尋日學校教師聯歡明明飽左都食多3件蛋糕==芬姐話: 你咁瘦!食多d啦! 不過食完有減好似亂塞野入口既感覺..= =唔係享受o個種感覺...

睇住磅數係咁升都唔想戒口,不過就加多d運動,尋日急行左個半鐘,不過夜晚冇做pilates,十點訓左,好眼訓…

唔知重左同我呢個月黎得o個dd有冇關呢?睇多個月先,呢排日日飲紅棗水,調理返好先~


8 comments:

  1. 我都食o左好多o野丫,不過唔緊要啦,12月應該開心o下!

    ReplyDelete
  2. Scorpio10:59 AM

    Ying,  係囉~我都係咁唸XD不過其實我想改變一下唔節食喇!做運動算...一世咁食好辛苦...我減肥前都食好多野又磅數唔係好大上落, 我想搵返個平衝點

    ReplyDelete
  3. 巧兒1:16 AM

    我呢個月簡直係食野月, 我食左幾日蛋糕喇, 過埋十二月要好好節制, 唔係膽固醇過高喇!

    ReplyDelete
  4. 嘉露12:16 PM

    我呢個月都無控制飲食呀, 12月係我生日月, 又有聖誕同新年, 太多飯局同PARTY啦, 唔諗得咁多, 最緊要開心

    ReplyDelete
  5. Scorpio3:54 PM

    BIBI, 我食食下就會自動冇咩想食, keep住運動一排, 睇下下個月來經正常返未先再作打算

    ReplyDelete
  6. Scorpio3:55 PM

    嘉露, 我都見你整好多野食呢~好開心呢~ ^0^生日月同聖誕新年o係埋同一個月咪仲好, 分開又有排食呀XD

    ReplyDelete
  7. 我都好想係做多o的運動,一來為減肥,二來為健康。 昨天去了跑街30mins。

    ReplyDelete
  8. Scorpio6:24 PM

    Ying, 很好的開始呀~~不過我鍾意行多d:p 聽住ipod行好耐都得架~呢幾日都行去吉之島再行返屋企, 原來我屋企急步行過去只需30分鐘!依家買野好方便呢XDDDD如果唔係要轉車架~~~時間可能仲長!!

    ReplyDelete