ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Monday, December 25, 2006

平安夜





14 comments:

  1. 電o左髮?

    ReplyDelete
  2. Scorpio10:12 PM

    Ying, 冇呀XDDDD成日都有人咁問XD

    ReplyDelete
  3. siukei12:11 AM

    好羨慕,天生的鬈髮~~

    ReplyDelete
  4. 我都係天生鬈,但無蠍咁好似電o左咁喎!

    ReplyDelete
  5. Sui Fan1:18 AM

    平安夜那夜來了新城市?哈哈...我也是呢^^  

    ReplyDelete
  6. Scorpio1:23 AM

    寶寶, 我都好羨慕人更生一頭柔順直髮呢

    ReplyDelete
  7. Scorpio1:25 AM

    Ying, 我好少可放頭髮完全唔紮架~頭頂o個d好難搞...而且一定要洗完頭第二日先可以放, 尋日訓醒個頭就係咁~見都幾ok就咁出街, 一路都擔心唔知會唔會好亂 ^^"

    ReplyDelete
  8. Scorpio1:26 AM

    懶貓, 你地去左邊度食野呀?

    ReplyDelete
  9. chi wah steve1:45 AM

    妳依個look成熟得黎又有女人味,又好靚女呀 ,我今日都去左新城市呀 steve

    ReplyDelete
  10. 金順1:51 AM

    沙田慶祝嗎???

    ReplyDelete
  11. Scorpio2:15 AM

    STEVE, 多謝你呀~^~^你地去左邊度食平安夜大餐呀~~?^0^

    ReplyDelete
  12. Scorpio2:17 AM

    金順, 其實都係接男友收工後去沙田行下同食下野 ^^

    ReplyDelete
  13. 蠍、寶寶,我都好羡慕o的人成頭直髮,重好有光澤!

    ReplyDelete
  14. Scorpio12:08 PM

    Ying, 我識過一個人真係好似做左負離子咁架~有個就又長又直又輕, 不過佢話吹唔起喎~ 有冇d你曲髮既相呀? 最近忽然有d相整返直d頭髮, 不過唸起要留返鬈有排就唔想整...髮型師話我個頭唔好電, 電唔返我呢種鬈, 到時新生出黎會好難搞...不過負離子又好傷, 又要keep住整, 依家唔駛理佢幾好, 係洗完頭要gel

    ReplyDelete