ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Friday, December 22, 2006

零食


昨天在學校找不著吃的,很苦惱…結果把同事一整包椰圈幹掉…最近好像吃極不飽…

結果放工買了很多零食回來,其實看了很久也挑不中,在吉之島買了一pack曲奇給同事,報答他救命之恩XD 而自己則買了一包馬仔,是從前在百佳買的大大粒的那一種,不是細細粒實的的的隡棋馬!最後來到廣福道一間零店,因為想吃點鹹食,買了很多米餅、還有我至愛的旺仔小饅頭,都是獨立包裝,正合我這些一吃少不免幹掉半包至一包的大食積!XD這種只是四十多元呢!^0^


13 comments:

  1. Tabby2:53 PM

    YEAH~有我至愛既動物餅...不過我都係鐘意食牛油味多d

    ReplyDelete
  2. Scorpio3:39 PM

    Tabby, 丫好少人鍾意牛油味喎~呢度好似十幾蚊十包

    ReplyDelete
  3. Yeung5:13 PM

    我成日買日本零食...好貴呀...><

    ReplyDelete
  4. 我都買o左旺旺米餅,不過我係個o的食開就停唔到口個類人。

    ReplyDelete
  5. Scorpio6:25 PM

    Ying, 我都係呢~~所以要買小包裝~~我食威化餅最狼!次次都半包!!!

    ReplyDelete
  6. Scorpio6:26 PM

    癩后,我唔捨得呢~~我買呢d咁平既都要格價架~~不過發現馬仔買貴左一蚊= =仲有花紙都買貴左....= ="

    ReplyDelete
  7. 巧兒9:07 PM

    (Empty)

    ReplyDelete
  8. Sui Fan11:14 AM

    冬天那麼凍,我不可以只吃小食,一定要吃碗大大碗的面/飯。

    ReplyDelete
  9. 嘉露1:21 PM

    蠍, 我昨天在地鐵見到個女仔好似你, 但唔敢肯定~~你噚日有無去太古呀, 係咪著杏色3+黑色皮外套呀

    ReplyDelete
  10. 旺旺厚燒海苔米果, 同雪米餅係常伴我左右o既減肥零食~ akakka

    ReplyDelete
  11. Scorpio1:45 AM

    懶貓, 我買左呢d野都未食過, 剛過去2日都有大食會XD今晚平安夜去左delifrance食左個意粉pizza沙律餐湯同餐飲~男朋友飽到不得了~我都飽~不過又未至於辛苦~不過天氣凍真係唔多想食日本野呢 :p

    ReplyDelete
  12. Scorpio1:46 AM

    嘉露, 我冇去過太古呢~:p 幾年前成日有人認錯我, 問我係咪o係邊間邊間中學讀, 話我似佢個師妹之類, 呢幾年都好少俾人認錯luXD

    ReplyDelete
  13. Scorpio1:47 AM

    YAN1984, 其實我本身唔係咁好D好脆口既零食, 所以都好少食呢D呢~係O個日唔知做乜好想搵野食又搵唔倒, 所以買定D擺學校同屋企:P到依家都未食過呢~呢幾日太多野食喇:P

    ReplyDelete