ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Friday, December 08, 2006

幸福新娘


頭先去左上次做姊妹個新娘屋企, 佢話依家朝朝早佢老公同佢一齊起身, 佢就去梳洗妝身, 佢老公煮早餐, 跟住車佢返公, 再返屋企梳洗 @0@

佢地o岩o岩去完歐洲蜜月返黎, 新娘仲買左幾個LV袋,其中一個成萬銀呢!!

今日幾個姊妹都用LV,原來$4000既手袋已經係平,我真係唸唔到我去到咩年紀先會貪慕呢D野…成萬蚊買個袋對我黎講同花十萬銀減肥既意義一樣!@@


11 comments:

  1. 好幸福呀 ~!!!!

    ReplyDelete
  2. Scorpio6:15 AM

    bibi, 我同學就花左十萬, 佢只係12x要減到10x, 而且參加左都係要節食, 不過話有人人督促下好d喎...

    ReplyDelete
  3. 真係富貴呢~~~

    ReplyDelete
  4. Scorpio2:48 PM

    yanyan, 我之前都有o係度講過佢由細到大都好幸福, 今次結婚仲o係holiday inn 筵開49圍! 不過估唔到間屋又唔係好大

    ReplyDelete
  5. Jessica3:46 PM

    我之前都好鐘意LV, 不過而家唔知點解睇化左, 無以前咁鐘意了. 我諗係因為之前肥d, 著唔到靚衫, 就覺得用個貴d既袋會有d自信. 而家瘦左d, 著到好睇d既衫, 就覺得襯咩袋都ok, 唔一定要用貴野既~ 當然人人追求既野都唔一樣, 有d人仍然會為左LV袋而努力啦~~

    ReplyDelete
  6. Scorpio5:42 PM

    caca, 我呢個fd又瘦又靚女亦唔需要努力就可以得倒, 不過可能得來太易, 佢一向都係用名牌, 讀書開始已經係咁, 所以只係習慣... 我就覺得lv冇咩特別...好多人都買得起...我細個阿媽已經大大個LV旅行袋, D款我又睇唔出有咩分別, 十年如一日...周街係...花成萬蚊出到黎既效果只係人有我有...唔值囉...

    ReplyDelete
  7. 巧兒1:43 PM

    蠍: 十萬, 我就覺得其實唔需要駛咁多錢, 你都唔需要用咁多錢都咁Fit啦! 而且宜家有人督促, 咁過左個療程呢, 無人睇住, 咪又肥番, 到時又再駛錢嗎? 其實你可以叫佢諗吓呢個point! 而且就算買足一年教練堂, join埋GYM Center, 睇足一年營養師都未到三分一價錢呀! 聽同睇見啲case, 個個一無人督促就肥番晒, 除非你係富豪長期可以有啲咁o既錢可以洗啦!

    ReplyDelete
  8. 巧兒1:47 PM

    蠍: 我都好同意"人有我有"呢個point, 我淨係會買啲我認為可以用得耐, function好o既野, 當然都要靚靚地, 自己成日望住嘛! 宜家好多學生都係咁o既心態, 所以我都有啲擔心我個囡會變, 因為後生仔女好易受環境影響!

    ReplyDelete
  9. Scorpio1:59 PM

    bibi, 我呢個fd佢都試過自己由120減到10x架喇之前, 好簡單只係唔食飯, 甜品照食, 所以我識佢o個陣唔肥架~之後肥返先join呢d plan既, 佢就係唔想做運動先join, 不過佢自己減定出去減都唔會做, 佢又真係幾多錢, 佢都唔當係一回事

    ReplyDelete
  10. Nyago3:13 PM

    嘩~個新娘好靚女呀。

    ReplyDelete
  11. Scorpio11:36 PM

    nyago, mm....其實影得麻麻...真人靚好多架~~

    ReplyDelete