ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Monday, December 18, 2006

減肥日誌 ~ 20061218

今朝冇磅喇, 唔想花太多時間O係廁所, 又唔想太緊張, 打算以後逢星期三同20號先上磅

食野方面打算鍾意食乜就食乜唔好計住計住, 食多D郁多D

今日食左蛋糕同蛋撻呀~冇所謂啦~~加加埋埋急步或者慢跑左大約165分鐘+上左1HR PILATES

主要食糧係PROTEIN DIET同麵包, 晚餐有D瓜菜


16 comments:

  1. 我都開始無乜計,只係盡量唔食咁肥膩同甜o既o野! 而家冬天,真係食返多少少好o的,最多做返多o的運動。

    ReplyDelete
  2. Scorpio10:37 PM

    我O岩O岩仲食左曲奇、蛋散同OREO
    不過樣樣都唔係咁O岩食...又好想搵野食...但其實又喉嚨痛喎...
    仲想聽晚打邊爐

    ReplyDelete
  3. 巧兒5:40 AM

    嘩! 你運動量極夠, 不過其實每次一個鐘夠喇, 呢個係營養師同我講, Pilates好呀, 伸展運動, 可以舒緩緊張o既肌肉, 雖然對減肥唔係太大幫助, 不過你fit到爆, 唔駛再減啦! 下次再攪, 玩得好開心, 天南地北乜都傾, 好好呀! 我今晚去稻香打邊爐!

    ReplyDelete
  4. Scorpio6:26 AM

    bibi, 我覺得pilates可以鍛鍊肌肉, 起倒修身作用, 同yoga有d唔同, 著重力量多少少, 少d平衝動作, 幾o岩我依家既需要 今日放工去左買聖誕禮物, 所以行左好多, 由學校行去吉之島(25分鐘)再行返屋企(45分鐘)所以先行咁耐, 中間揀禮物o個20分鐘慢行冇計落去架喇, 行到返屋企之後過左幾個字又行返出去上pilates, 回來45分鐘 我都想打邊爐, 不過一來喉嚨痛, 二來聽日20號要上磅XD 今晚要去買野, 睇下點先XD 我地幾時再搞?可以黎我屋企, 唔好SIDE左棵樹XDDDDDDDDD

    ReplyDelete
  5. Sui Fan9:45 PM

    你的體能真好,我昨天做yoga,都上過幾堂,都係做唔到大部分動作。做到腳又震,都係唔夠力...

    ReplyDelete
  6. Scorpio12:43 AM

    懶貓, 我之前上過一期yoga嘛~不過我覺得pilates係簡單d, 少d平衡動作, 同埋每次hold既時間冇咁耐, 每個動作重覆幾次至十幾次, 唸住下期都係報返pilates yoga初階既動作都還可以, 不過一定唔會報進階, 有次miss教過d進階動作難做到癲= =

    ReplyDelete
  7. 巧兒1:06 AM

    蠍: 我以前仲白痴呀, 以為pilates可以減肥添, 後來去左個exhibition先至知! 怪唔得個個人都話shopping係好好o既運動, 好同意, 不過我寧願選擇window shopping喇, 以我性格, 最好連銀包都唔好帶出去! 好呀好呀! 我諗住輪住, 一次去你屋企BBQ或大食會, 一次去我屋企BBQ, 你plan好時間啦, 大概一月之但一個星期六都OK架!

    ReplyDelete
  8. Scorpio1:17 AM

    BIBI, 我地可以試下一個月搞一次活動, 督促住大家記住keep fit d唔好反彈XD 其實D人話sit up減唔倒肥, 同yoga pilates呢d道理一樣, 只係大家對減肥既定義唔一樣, 如果要減少脂肪先係減肥咁佢唔係帶氧運動所以消唔倒脂減唔倒肥, 不過如果減肥既定義係瘦左, 咁sit up pilates, yoga呢d都可以減倒肥, 因為佢可以修身, 線條細左寸數細左即係瘦左, 即係減倒肥啦

    ReplyDelete
  9. RE﹕駁髮 蠍﹐佢地好似有個任駁的優惠呢~~~好似係駁到你夠為止係$380.00呢~~~你去yahoo拍賣search假髮~~~搵美美salon 或者 anna﹐跟住你打去問任駁幾多錢啦﹗

    ReplyDelete
  10. siukei10:14 PM

    我重左~ ~嗚嗚 ,成日都覺肚餓,我討厭冬天~~

    ReplyDelete
  11. 巧兒4:12 AM

    蠍: 一個月一次我可能會有一兩次join唔到, 不過係極好o既提議噃!

    ReplyDelete
  12. Scorpio10:10 AM

    bibi, 關於蛋白質呢個理論我o係食肉減肥法有睇過, 呢個係食肉減肥法既危險之處, 我唸指既係過量蛋白質吸收, 我見一餐既蛋白質其實唔夠一日所需, 所以唔會咁易過量, 不過其他食物當中都有蛋白質, 所以可能過左量都唔知 我呢幾日食左好多野呀,所以冇飲protein diet,只係當營養補充劑, 好似維他命咁食我唸冇問題既, 維他命過多都有害啦

    ReplyDelete
  13. Scorpio10:12 AM

    寶寶, 咁o岩既?我都係喎~XD重左5磅幾!想點XDDDD

    ReplyDelete
  14. 蠍﹐你同rankura都想整駁髮呢~~~不如搵個日我地3個一齊去筲箕彎整啦﹗

    ReplyDelete
  15. Scorpio10:56 AM

    yanyan, 我唔駁喇...我驚唔自然...同埋難打理, 我本身d頭髮鬈,要駁返差唔多樣好難, 之前去set頭個髮型師直情叫我唔好電髮, 因為好難電返我呢種鬈 e?我之前都係o係o個頭整開頭喎~不過都有成2年冇去喇

    ReplyDelete
  16. 巧兒1:12 AM

    蠍: 其實我都係驚Yan長期依靠左呢樣野咋, 只要久不久先至飲就無問題, 但係就唔好日日飲喇, 因為健康飲食法都係由食物中吸收好啲!

    ReplyDelete