ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Wednesday, December 06, 2006

無糖無鹽無油硬豬仔一隻


買左包高筋麵粉, 冇跟譜只用粉、水同酵母既情況下整左呢個包

一出爐已經食左, 果然係有麵粉味, 下次可以加d鹽調味

唔多發得起, 可能真係要加少少糖一齊發

依家發少少咁所以比較硬, 變左硬豬, 唔軟熟, 不過我軟硬都o岩, 係個味可以豐富d, 但依家真係好健康

丫我仲o係發左第一次之後加左d即食麥皮一齊搓, 效果唔錯, 可能就係有d麥皮吊下味先不至於太唔好味

下次試下蒸, 睇下似唔似饅頭

12 comments:

  1. Yeung7:29 AM

    個樣好似幾好味boh ^^ 自己整既一定唔差~  

    ReplyDelete
  2. 我鍾意丫!

    ReplyDelete
  3. 金順2:05 PM

    應該勁健康

    ReplyDelete
  4. Scorpio6:17 PM


    癲后 : 你唔覺得個樣好似好實咩?XD其實未發夠架不過見佢都冇咩起色又想食又要訓不如早D了結左佢啦XD我覺得佢D密度真係似饅頭多D

    ReplyDelete
  5. Scorpio9:07 PM

    金順, 不過麻麻好食XD我唸攤凍可能會好硬 係呢你有冇整包架?

    ReplyDelete
  6. 我好鬼鐘意食包包ga 軟又好硬又好~自己整梗係特別好味啦x) 上個禮拜我走左去學整包包...好好玩=d又有得食

    ReplyDelete
  7. Scorpio11:50 PM

    癲后 , 我真係唔覺自己整特別好味...= =唔知係咪超市買O個隻酵母菌問題, 之前又係唔多發得起, 係要用烘焙店買既先得!呢個係好耐之前跟譜整既~

    ReplyDelete
  8. 巧兒5:41 AM

    蠍: 我今日喺Citysuper買左隻"English Bread", 無牛油架, 仲要係我鍾意果種口感, 軟腍腍好鬆軟, 剛剛試左一塊, 好好味呀!

    ReplyDelete
  9. Scorpio6:17 AM

    bibi, 聽講中種包會軟熟d, 你可以試下自己整呀

    ReplyDelete
  10. 巧兒1:58 PM

    蠍: 乜野為之中種包, 我反而對整麵包完全無從入手, 可以係我blog留言教我嗎?

    ReplyDelete
  11. Scorpio2:01 PM

    bibi, 我都未整過中種包架~之前o係街同食譜就成日見, 我只係整過3次包咋(唔計o岩o岩亂黎呢2次), 早幾日o係人地blog見倒話係要先整個種(都係好似整包咁預先發酵2個鐘做"種", 之後出面再好似平時整包咁, 發2次, 每次半個鐘至一個鐘

    ReplyDelete