ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Thursday, December 21, 2006

17/12 第一次減肥戰友聚會報告



依家先有時間出返報告

當日原本有7人出席,可惜結果有3人分別因生病及工作需要臨時缺席(大家都唔想,唔駛sorry啦~不過唔黎係你地既損失呢~),因此地點由水瓶座改為neway city(發覺呢間真係好貴,green box無論tea定dinner都平好多!!)

不過改黎呢度有個好處,就係當日bibi帶左個可以測脂肪、水份同肌肉重量既磅黎,如果唔係唱k有間房都幾難逐個上磅呢~(不過今次磅磅下有個哥仔撞左入黎)

o個日o係屋企磅其實已經重左, 去到116.2lbg, 著左牛仔褲+羊毛底衫既情況下磅bibi呢個磅結果係118.xlbs, 20.x%fat同88.8磅肌肉, 屬第8型--窈窕肌肉型!真係估唔倒原來我有咁多肌肉!!我唸同練pilates不無關係!我都有少少老鼠仔架!XD

估唔到最多人話我瘦既地方係手臂,分別有一個老師同事、一個TA同事、一個FD同埋呢日既rankura都係咁講!佢仲估我得8吋!其實有9吋, 而我從前係有11吋林gigi肥臂架!!!

呢日嗌左個焗豬扒飯同芝腿治share,我冇食到芝腿治,呢2樣野既配搭係我最唔鍾意既三文治組合呢!除非係新鮮出爐飛碟另計~熔左既芝士冇得頂呀!!>0<

不過個焗豬扒飯都幾好食,我就主力食呢味~飲左杯熱奶茶走甜同一支水!

由頭傾到落尾冇冷場(當然中間各俯都有唱歌啦~),2點開始至到6點bibi要返工我地先散band,之後同bibi同rankura去左信和買整蛋糕既材料,然後再同rankura行左陣街,傾左d戀愛問題~

呢次女人聚會既話題都離不開減肥、男女問題、工作咁,期待下次聚會呢~可以到我家或bibi家玩,大家一月有冇問題?希望今次可以多d人啦~


17 comments:

  1. 我第1個報名!

    ReplyDelete
  2. Scorpio11:03 AM

    好野~ ^0^ 我唸住都係星期日有冇問題?

    ReplyDelete
  3. 蠍﹐你咁講﹐你話我似的果個所謂‘明星’都唔荒靚得去邊啦~~~又或者唔荒係好(正經)女仔啦﹗~~~快D講﹗你講緊邊個啦﹗
    係呢~~~下次聚會晌幾時呢﹗

    ReplyDelete
  4. 巧兒1:15 AM

    我1月27同28日都放假呀, 諗吓啦! 今次外加帶一把軟尺先! 我都覺得個豬扒飯好好食, 不過我果日係咁食啲nuts, 好似好為食咁!

    ReplyDelete
  5. Aling1:23 AM

    yeah~個日真係好正呀!好期待下次既聚會!

    ReplyDelete
  6. Scorpio1:33 AM

    BIBI, 咁你唸住黎我度定去你度呀?

    ReplyDelete
  7. Scorpio1:33 AM

    yanyan, 唔好咁緊張啦~正經架佢XD不過唔係呢個年代既, 但又好似仲有拍劇

    ReplyDelete
  8. Scorpio1:35 AM

    你地係咪報名架~

    ReplyDelete
  9. Aling1:30 PM

    我係報名既! 呵呵~我去你屋企都好方便.(最重要....係因為我識去) bibi 屋企起邊ga?

    ReplyDelete
  10. Yeung5:04 PM

    你地個聚會似乎唔錯woh~ 呀蠍你件粉紅色衫既靚woh你着得好瘦^^邊使重減呀!!

    ReplyDelete
  11. 我星期日3點後一定得!

    ReplyDelete
  12. Scorpio6:17 PM

    癩后~哈哈~多謝先~^^件衫係01年興公主袖同羊腿袖o個時買架~~~之後幾件唔敢拎出黎著XD係上年過左氣先敢, 今年又興返公主袖^0^ 我入面仲著左件羊毛底衫架XDDDD睇唔睇得出呢? 其實我O個日已經重返4磅=0=依家愈來愈重中...美食12月...減肥剋星呢 咁你下次一唔一齊出黎呀~~

    ReplyDelete
  13. Scorpio6:27 PM

    Ying & rankura, 預你架喇~

    ReplyDelete
  14. 巧兒8:43 PM

    我屋企喺沙田大圍!

    ReplyDelete
  15. 巧兒8:44 PM

    蠍: 我無所謂呀, 不過如果去我度, 就要選擇星期六, 可以去你度先都得架!

    ReplyDelete
  16. Tabby3:20 PM

    終於見到你地4位美女聚埋一齊啦 我都好想去 可惜我仲o向美國= = 等我番黎一定要預埋我去反丫

    ReplyDelete
  17. Scorpio3:27 AM

    TABBY, 你幾時會返黎呀

    ReplyDelete