ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Friday, December 29, 2006

網路小災難的感恩與反思

幾日login唔倒yahoo blog, 上唔倒自己newsgroup, MSN ICQ, 好似啞左咁…斷六親…平時有咩想講都會第一時間上谷或者blog講, 呢2日有口難言...

依然經常上yahoo blog, 其實一直都開倒睇倒, 仲見倒有人可以繼續update同re post, 只係我自己login唔倒...每次都期望有奇蹟咁試下log唔log倒…好掛係大家!!好想re返大家既留言, 好想同大家分享我冇得上網既感受, 見倒有野想re都出唔倒聲…唔多舒暢…="=(結果都今朝終於log得返!!勁開心!不過估唔到返到學校又係乜都做唔倒=0=)

重過冇得上網既生活, 結果係多左一個蛋糕, 睇左一本漫畫。

第一日放工時已經o係度唸夜晚做乜好呢?睇碟?睇漫畫?織野? 結果當晚食完飯整左網頁既首頁, 不過未整好亦冇得upload。尋晚就用分蛋法整左個海綿蛋糕。想整蛋糕, 但又唔想整芝士蛋糕或者裝飾蛋糕, 先發覺原來我係想整清蛋糕。

呢2日都係一個人o係屋企, 唔能夠真正體驗冇得上網既樂趣。其實我認為, 咁樣冇得上網反而可以促進感情, 無論係同家人或者情人之間, 少左一個人對住部電腦, 另一個訓o係側邊冇野做或者自己搵野做; 多左時間同人真正相處。

第一次親身體驗地震帶來的影響,但比起台灣當地的災民,我們少一點娛樂又算什麼?沒有網絡世界的日子,是時候重建現實世界的人際關係了。


11 comments:

  1. chi wah steve3:56 AM

    真係好值得反思,網絡帶給我們的,是拉近人與人之間的距離定係疏遠呢? Steve

    ReplyDelete
  2. siukei9:54 PM

    是呀,把網路的朋友變成真實的朋友~~

    ReplyDelete
  3. 金順1:11 AM

    係呀!!!...happy new year!!!

    ReplyDelete
  4. Teresa Wong11:13 AM

    Happy New Year . 新年快樂呀!我宜家有update返我個blog同埋xanga架.得閒黎睇嚇啦.

    ReplyDelete
  5. Scorpio1:37 PM

    Steve, 你呢2日有冇做D咩同平時唔同架?

    ReplyDelete
  6. Scorpio1:55 PM

    寶寶, 我地幾時出黎玩呀?^0^

    ReplyDelete
  7. Scorpio2:12 PM

    金順, 新年快樂^0^不如我地搞個不分類BLOG聚一齊出黎玩丫~!

    ReplyDelete
  8. Scorpio2:13 PM

    TERESA, 好野\^0^/新年快樂呀!

    ReplyDelete
  9. 金順3:15 PM

    OK, 好呀!!MY MSN: KAMSHUN224@HOTMAIL.COM

    ReplyDelete
  10. chi wah steve3:19 AM

    我因為用ICABLE,影響不算大. Steve

    ReplyDelete
  11. Scorpio11:52 AM

    steve, 妹妹新年快樂呀~steve & mandy新年快樂呀~^0^

    ReplyDelete