ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Monday, December 25, 2006

23號版友聯歡




節目回顧:

主要都係大家合力煮野食, 食完野玩左一陣好有CAFE氣氛我堅持要玩既層層疊之後, 上半場派對就結束左, 希望大家唔會悶親 ^^"
我好少去CAFE, 又唔知屋企有咩可以玩, 覺得層層疊好有CAFE氣氛呢~其實我好驚玩呢D野架XD壓力好大XDDDD
有時間既話仲可以玩下UNO同大富翁, 我屋企又有張買大細同魚蝦蟹既紙XD 下次如果新年大家有興趣都可以再入黎玩~如果唔想花太多時間整野食, 想多D一齊玩既話可以嗌外賣 ^0^

至於下半場, 最後剩低河童、鼠鼠、K星同我地2位版主, 同河童影左陣相之後就打牌~2樣都好好玩~第一次影女A0A好玩~有冇人有興趣俾我影~A0A
好耐冇打過牌, 我唸至少都有2年~雖然一如以往都係輸XD輸左40蚊XD食左一鋪, 打出左一鋪, 其餘都係輸自摸~輸少當贏XDDD
可憐河童又俾我家既唔知係麻將定麻將檯搞到鼻敏感(?), 下次再打我會洗過晒D麻將同檯先架喇~XD不過下次都唔知係幾時喇XDDDD

美食回顧:

先講我整O個D
牛尾(原來冇影到相): 臨時加左呢味萬眾期待既紅酒會牛尾, 結果O係冇壓力煲既輔助下真係唔林...其實唔係炆左好耐, 攪過一次, 之後去左串串燒同聽左好多個電話, 跟住已經發覺有火農味= =好
在唔算太犀利...不過就唔林...睇黎未買返個壓力煲之前都係唔好整住喇...一係就好得閒攪住佢
其實好易整, 大家都可以O係屋企整
切碎洋蔥甘荀各一個用牛油爆香待用, 牛尾上粉煎香, 加紅酒煮一陣, 加埋D甘荀洋蔥同煮, (水乾可加水), 大火煮15分鐘之後轉中細火炆林即成!
鳴謝男版主幫忙我今日所有菜色既刀切功夫!^3^

NY CHEESE CAKE:預早起身整, 今次都算成功, 第一次用新買既8吋易潔模, 係幾好用喎~~份量係6吋模既2倍!今次冇火農喇!XD不過唔夠SOUR CREAM~同埋俾人嫌薄= =我真係特登買個大D既模整咁薄架~~大家都
係食飽先食, 如果厚D會好飽呢~今次個幾鐘就整好~熟手左XD同埋冇整餅底~~一來屋企冇餅, 二來唔鍾意食, 三來見倒有D譜都冇餅底, 於是試下, 同埋跟一個BLOG友既做法焗
過下面頭D SOUR CREAM, 我覺得都幾好味:P 唔知大家滿唔滿意呢~

串燒:最冇難度, 整過4次。豬頸肉雞扒菠蘿切粒或者條醃好就可以串埋焗(200度焗20-25分鐘), 鳴謝勞苦功高既河童幫手串豬頸肉, 豬頸肉難串過雞好多架~好難吉!佢仲俾D刺吉
倒手指>3<

雞翼: 今次係第一次將隻雞翼一開二, 鳴謝男版主切到手跛XD又幫手炸, 我只係負責醃同埋炸左頭十隻, 有冇人估倒係用咩醃呢XD駛唔駛開估?XDDD

麵包布甸: 今次係我第二次整, 浸左好耐, 結果焗完完全睇唔倒麵包XD 不過味道都唔錯, 但個面就平滑晒XDDDDD
去皮白方包約6-7片、一開九切方塊鋪在焗兜上, (可加提子乾, 本來今次想加, 不過有版友唔食所以冇加到)屋仔奶2盒+蛋3-4隻+雲呢拿香油少許+糖約6-7湯匙攪勻,注入焗兜。180焗40分鐘,出爐後加煉奶即可!

暖笠笠熱朱古力: 交左俾河童主理, 材料係1/2杯可可粉(已經好濃, 差D變左超級特濃XDDDD)
煉奶一罐(好邪惡!!)、1/8茶匙鹽、1茶匙雲呢拿香油、6杯水(我都識背喇XD)中火煮熱慢攪, 唔好煮滾!!

吞拿魚薯茸餅:鳴謝檸水走檸,不愧為得獎作品!好味~不過步驟都幾複雜,要好有心機整呢~薯仔煮爛壓成茸+吞拿魚、鹽糖胡椒粉調味,搓成球狀,撲上麵包糠炸至金黃色即成。(有錯請更正)

泰式粉絲沙律:鳴謝藏藏!我曾經整過一次,不過已經唔記得點整喇…^^" 睇你尋日整好似幾多功夫~又係D切粒切到傻既菜色! 印象中我整出黎比較乾身, 你呢個似炒粉絲, 我都幾鍾意食~可以
代替意粉~^^但係你話係跟我個網既食譜整, 點解我搵唔返既...^^"你係O係邊一PART搵?我O係粥粉麵飯O個PART搵唔倒...

煙肉多士:鳴謝藏藏&男朋友!煙肉洋蔥切粒鋪在法包上,加芝士粉同焗至香脆!我三年前除夕party都有整過~我當時用片裝芝士,出爐芝士熔晒即食冇得頂!!>0<尋晚一出爐我又係第一時間食!!鬆脆可口!
yummy~~^~^

豉油雞:鳴謝藏藏!其實係藏爸整定係買呢?下次食之前焗一焗可能更受歡迎呢~~^^

煙三文魚、三文魚刺身:鳴謝河童&鼠鼠!鳴謝檸水及河童主理XD煙三文魚好好味呀~>0<我食buffet最愛之一!

紅酒:鳴謝K星~你自己有冇飲到呀?個塞唔見左...我可以搵咩代替呢~?我依家搵左D廁紙塞住咋XDDDD


12 comments:

  1. 煙肉多士好吸引呀 >3<

    ReplyDelete
  2. Scorpio12:03 PM

    好味架~~~幾年前party整過都係好受歡迎架~~^0^試過用火腿代替始終差d, 你有焗爐既話都可以整下好簡單~^^

    ReplyDelete
  3. Aling2:03 AM

    煙肉多士真係好正~可惜我今次失手起個芝士度~下次我都再努力d ga啦! 最令人矛盾既都真係要數個熱朱古力...真係非常邪惡!!!!

    ReplyDelete
  4. Tabby4:42 AM

    好開心丫你地...真係恨死隔離 我O向美國LEE邊既聖誕..真係悶鬼死我

    ReplyDelete
  5. Scorpio12:14 AM

    Tabby, 你幾時返呀?你讀緊書定做緊野?

    ReplyDelete
  6. 巧兒10:12 PM

    睇見留口水呀 ! 下次預埋我啦!

    ReplyDelete
  7. Scorpio10:39 PM

    BIBI, 好呀~其實呢班主要newsgroup既版友, 下次再搞嗌埋你丫~一定有更多好野食~

    ReplyDelete
  8. 巧兒10:52 PM

    蠍: 我煮野食好蠢架!

    ReplyDelete
  9. Scorpio10:59 PM

    BIBI, 好蠢?即係點?

    ReplyDelete
  10. 巧兒2:15 AM

    即係, 我會跟實張紙一齊煮, 仲要係好輪盡果隻!

    ReplyDelete
  11. Scorpio6:16 PM

    bibi, 你唔係有煮開飯既咩?

    ReplyDelete
  12. 巧兒3:50 AM

    蠍: 我煮飯俾自己同阿妹之嘛, 唔需要咁精緻, 同埋我煮親都係超簡單同埋唔肥膩嘛! 所以我煮複雜啲咪笨囉!

    ReplyDelete