ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Tuesday, September 11, 2007

減肥日誌~20070911

晨運: 緩步跑35-40分鐘

早餐: 自製麥包+脫脂奶

午餐: 自製麥包+脫脂奶+大橙一個+大蘋果一個

包包食晒喇~又可以整喇~ A0A今次整咩好呢?牛奶包包好冇呢~~?

今日無啦啦OT左一個鐘做D唔係十分趕急既野= = 放工都冇MOOD出旺角羅奶黃餡…返左歸…

晚餐: 雜菜湯 (呢個湯…夏天實在係應該凍飲…)


11 comments:

  1. 洋蔥丫, 見delifrance 有得賣wor, 唔知好唔好食嫁呢~!

    ReplyDelete
  2. 蕃茄、南瓜...........

    ReplyDelete
  3. Cindy2:46 PM

    真係開始發力喎﹗  不如去盡 d 戒包一排先啦﹗

    ReplyDelete
  4. pyueshum224:24 PM

    包包都好似好高CAL .... 我都覺得不如戎一戎先....

    ReplyDelete
  5. stweetcat4:53 PM

    不如試下提子包包...應該幾開心...即使減肥...都要減得開心... 成日介口, 會山洪爆發!

    ReplyDelete
  6. 王語嫣6:23 PM

    好呀!牛奶包係我最鍾意食的包之一!自己整可以加脫脂奶粉,無禁肥

    ReplyDelete
  7. Scorpio6:41 PM

    yan1984 , 洋蔥包? 之前整FOCACCIA整過~好香架~ 不過唔知一般麵包食譜O岩唔O岩呢部機用呢? amy , 蕃茄都整過2次~南瓜就未整過, 不過唔識用呢部機整d咁複雜既野… 靚表姨 , 唔係過份je~做乜要咁慘? 減肥都係為開心~搞到自己唔開心不如保持現狀啦~ 魚子醬 , 我減肥既原則係少油少糖, 呢2日食既麥包高卡只係多麵粉~唔過份一樣減倒, 唔好對包包心存偏見~ stweetcat , 你講得o岩~, 我舊年食下減下減左9個月今年都要減下食下食返九個月:p 次次食完西柚餐都會發癲…所以均衡飲食已經ok, 麵包冇罪~唔係減肥大敵, 最好食冇餡包, 問題不大。 茜茜 , 我都考慮過呢個問題, 結果都係買左全脂, 同代糖一樣, 整出黎效果會唔同架

    ReplyDelete
  8. 試下啦, 橫掂你都喜愛唔跟譜o既~! gogogo

    ReplyDelete
  9. Scorpio10:19 PM

    yan1984 , 手搓就話je, 機整一次起碼350g粉…試多幾次熟絡d先啦XD

    ReplyDelete
  10. 我鍾意食芝士粒粒包呀~~ 不過識講唔識整~~

    ReplyDelete
  11. Scorpio6:27 PM

    kinki , 我反而鍾意溶既芝士包~軟心又正硬絲鋪面又正, 係唔鍾意入面一粒粒高溶點芝士又好, cream cheese又好都唔鍾意:p

    ReplyDelete