ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Thursday, September 20, 2007

西餅實習班(六)I~虎皮戚風蛋糕卷


切左喇~


今日早左好多返到屋企~^0^ 一來本身放早半個鐘~二來O係大埔上堂~仲要小巴站O係學校附近, 一去到就有車~^0^

餓死我…本來想去買野食, 不過小巴站實在太近~~返屋企飲左盒奶, 叮左條翠玉瓜點冷麵汁食~^0^

講返正題~

原來呢度係2個人一組一齊整, 但其實係整2份~最尾都係可以一人一個拎走既~今堂就一人一條瑞士卷拎走~~


partner幫我影既~^.^

開頭都奇怪點解要整咁耐, 原來呢度得一個爐, 一次焗4盤…要焗好多轉, 阿SIR好鬼忙, 不過我地就好多等候時間…我今日係早O個批, 整完睇下其他同學整, 有D好生手, 有D就好似助教咁~ 其實我黎之前唸住報得呢個班既同學應該都有D抵, 因為D野都唔係最基本o個d, 一黎就係有"虎紋"既瑞士卷喇~同尋日既麵包班相比, 好明顯呢堂既同學好多都識識地~我partner仲廿幾年前就學整餅@0@ 開頭好似好cool咁~後尾又幾好傾~^^ 仲教我葡撻個皮點整~^0^

今堂學倒d咩:
1. 蛋糕片出爐後唔駛倒扣就咁放涼, 之後加牛油紙蓋面防乾~記住係放涼左先加紙, 咁就唔會太乾又唔會太濕。
2. 學識整虎紋~最初以為係同個蛋糕一齊, 後尾睇譜知道係另外整, 今堂學識點整, 其實同整蛋糕都差唔多。
3. 學識整檸檬忌廉, 不過好麻煩…又要煮又要攤凍之後仲要打cream再撈埋:p 自己未必會整呢~~而且估唔到要落魚膠粉。
4. 整戚風打蛋黃唔駛打到奶白色, 而虎紋就要, 因為虎紋冇用蛋白, 如果戚風打到奶白焗出黎個蛋糕會皺。
5. 捲瑞士卷手法。



焗起左既戚風底同虎皮面~


戚風蛋糕底~準備捲喇~幾靚仔~

另外
1. 第一次用手動打蛋器打忌廉、蛋黃、撈粉~同學話用打蛋器比孤寒刮勻好多~叫我試下整棉花蛋糕時用打蛋器~不過用打蛋器勁支力…又長, 張檯又高個兜又細…比搓包仲支力…
2. 呢度溫度o岩o岩好~不過要行6層樓先到=0=同埋呢度冇粉篩= =
3. 今次個檸檬忌廉係阿sir整既~而我個瑞士卷…都係阿sir捲^^" 同尋日個芝麻卷一樣:p 我都有試過自己捲, 不過捲極都移位…阿sir只好出手相助! 亦因為佢幫我捲得夠實~之後捲虎皮就o岩o岩好捲得晒~身邊既同學都包唔晒~阿sir話因為入面o個舊唔夠實。

第二堂問阿sir

虎皮痴底--因為未涼透

虎皮唔現--阿sir叫我焗完戚風之後等一陣先焗虎皮, 等個爐熱d先<<我自己就估會唔會要5隻蛋黃先現, 最多之後再片開2片, 不過阿SIR話唔關事

忌廉餡起粒粒--加入奶時要用打蛋器快手攪勻, 唔係熟左就會起粒粒(唸起當年整蘿蔔糕…XD)


24 comments:

  1. SkyBlue11:20 PM

    嘩, 你又學旦糕又學包包, 你就好啦, 豬太只可以一樣一樣學

    ReplyDelete
  2. Scorpio12:03 AM

    豬太 , 點解呀?

    ReplyDelete
  3. 蠍: 我想問點解焗完有虎皮紋呀................

    ReplyDelete
  4. Scorpio6:53 AM

    jack仔 , 應該係好似我之前問過點解整戚風時蛋黃唔駛打到奶白色既原理一樣, 因為呢part打到奶白色, 而且冇加蛋黃, 佢焗時皺皮所以就有虎紋喇。我見有d同學入爐時d色冇我地o個盤咁白, 焗出黎就冇咁虎皮喇。

    ReplyDelete
  5. yee hwa8:58 AM

    我都係報咗呢個班呀......同你整既野一樣呀..........不過我响香港嗰邊上堂呀........但係嗰日學完之後仲未响屋企試整呀......

    ReplyDelete
  6. MaggieM10:00 AM

    呢款我中學整過, 好懷念呀!

    ReplyDelete
  7. stweetcat10:22 AM

    老師卷得又快又靚!

    ReplyDelete
  8. 點解係虎皮咁得意既 ?  XD

    ReplyDelete
  9. Scorpio12:42 PM

    lydiangelhk 咁o岩既?你想學整咩架其實報呢個班~我最想學虎皮、朱古力布包蛋糕同鳳梨酥餡。 係喎其實學完一款都應該o係上下一堂之前自己整一次~係呢你星期幾上架? Maggie 咁好中學有呢d野整~^0^
    Stweetcat 緊係~師傅喎~~^^ meko , 因為蛋黃收縮~

    ReplyDelete
  10. 王語嫣5:12 PM

    睇見到流口水(為食鬼 ) 果個老師比你拍低上課過程?!

    ReplyDelete
  11. 妳咪好忙又學蛋糕又學包,就黎可以開網上餅店啦....

    ReplyDelete
  12. Yeung5:56 PM

    嘩~ 好開心呀...又學包又學餅... 我想報工聯會d班好耐喇...不過我又唔係成日o係hk 你post得好詳細呀~~so good!  重有VIDEO tim~ "ORRR...原來係咁~~" 係你把靚聲?? 嘻嘻~ 鳳梨酥餡唔難wor..好似煮jam咁 X)  

    ReplyDelete
  13. Scorpio6:13 PM

    茜茜 , 佢冇唔俾 傻軒媽媽 , 都係一星期2晚~不過連住:p 依家先初班~~ 癲后 , 我未試過嘛~:p 有得學就學埋~多數見人出去買現成~我連皮都未整過架~不過一個成500kcal><仲可怕過cheese cake!! "哇~o岩o岩好呀~"先係我XD

    ReplyDelete
  14. Katie7:12 PM

    我次次都包唔到><捲捲吓就爛

    ReplyDelete
  15. Yeung7:27 PM

    鳳梨酥一個有500kcal!? 唔係呀ma!!

    ReplyDelete
  16. Scorpio7:54 PM

    +2, 係咪太乾? 癲后, 我o係台灣維格包裝上發現架~好似係499kcal

    ReplyDelete
  17. 香雞腳12:19 PM

    oh~ 太靚啦!

    ReplyDelete
  18. Scorpio12:47 PM

    多謝 香雞腳 , 不過D皮太厚, 好乾…下次整薄D又靚D

    ReplyDelete
  19. yvonne yycake4:06 PM

    真係好正喎!! 重好以似好味添,但原來看到係可以用两片做一個卷喎!!!正呀!!

    ReplyDelete
  20. Scorpio2:11 AM

    yycake, 層皮仲o岩o岩好一圈!!不過薄d會好d, 皮太乾...

    ReplyDelete
  21. yee hwa12:17 PM

    我星期一上架, 但係我唔知响邊度買吉士呀, 去咗好多supermarket都無得賣, so無整到呀....

    ReplyDelete
  22. Scorpio12:22 PM

    lydiangelhk 你指吉士粉?一般超市有架喇, 放響jelly粉附近

    ReplyDelete
  23. Sui Fan3:37 PM

    哇... 好正丫 同埋你導師咁好,俾你拍埋片的^^  

    ReplyDelete
  24. Scorpio3:40 PM

    懶貓 , 唔知佢知唔知呢? 不過工聯我唸會好d, 話晒大機構唔怕冇生意, 多到做唔切

    ReplyDelete