ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Tuesday, September 04, 2007

清蕉大行動

為左消滅2條黑晒既大蕉~整左2款蛋糕~


有我至愛既戚風仔~(其實都唔仔~用左3隻蛋份量~)


再試用個倒縮同倒扣會跌出黎既矽膠模= = 今次o係面鋪左層錫紙XD 唸唸下都唔多對路喎…不過都比之前好XDDD 有少少縮, 不過又冇之前咁嚴重, 都企倒XD



個面D蕉好樣衰= = 個底仲好樣D…


至於個牛油蕉蕉蛋糕係因應同事要求而整既~今次第二次整, 不過呢個譜就第一次跟~ 係結合自阿愛傻軒媽媽既香蕉蛋糕食譜~2個譜大致相同, 不過阿愛就有梳打粉, 我都有落, 傻軒媽媽落左奶, 我臨尾見佢真係好杰下就落左少少水~ 又學阿愛O係面鋪香蕉裝飾~~


依家焗緊~要成個鐘@@



出爐喇~


食評:冇蕉味XD一個鍾意蕉味同討厭蕉味既同事都咁講。雖則D蕉黑晒,不過仲係硬身,焗時亦冇香味,應該係唔夠熟…不過個皮已經好黑咯喎…又可能係用左大蕉既關係XD


牛油蛋糕-試食團1,酸酸地,我話係用大蕉佢先放心D XD以為壞左XDDD
試食團2,食倒苦味!我都覺!,如果唔係用自發粉我實賴左D發粉多得滯…依家我估可能係梳打粉既問題,下次唔落!


我都係鍾意戚風多好多好多好多~~


今朝食又唔算太濕~不過就唔夠蕉~


14 comments:

  1. blingbling11:03 AM

    好似仲有d合桃播xD

    ReplyDelete
  2. Scorpio12:30 PM

    閃, 係呀, 戚風O個個有

    ReplyDelete
  3. yvonne yycake12:47 PM

    我老公好喜歡香蕉架.....

    ReplyDelete
  4. 兩個都好靚woh!

    ReplyDelete
  5. chan yi1:52 PM

    末食過香蕉味蛋榚^.^

    ReplyDelete
  6. berries4:15 PM

    两个蛋糕都整得好靓~

    ReplyDelete
  7. 妳用大蕉一定冇咁香同理酸酸好怪囉 ,有名妳叫 香蕉 麻 ,用一隻蕉香一定差好遠,我唔喜歡梳打粉味所以都好小落呀.不過兩個個樣好掂喎.

    ReplyDelete
  8. Scorpio5:11 PM

    傻軒媽媽, 其實我鍾意食大蕉多d架~屋企又有2隻黑晒既大蕉~於是就用黎整喇~我就係鍾意佢酸酸地~:p yycake, 我都好喜歡香蕉蛋糕架~不過好多人唔喜…尤其是大蕉…>< 多謝natalie & Pink Cupid ~ yi~居然? 7仔有得賣~香蕉海綿卷

    ReplyDelete
  9. 嘉露1:26 PM

    我成日都想整一個好似出面麵包店嘅香蕉蛋糕架...好軟, 有一絲絲黑色嘅, 好白蕉味嘅... ...不過我仲未有必勝食譜, 所以唔敢亂試

    ReplyDelete
  10. Scorpio5:44 PM

    嘉露, 戚風譜就會好軟, 係蕉整就會一絲絲黑絲, 隻蕉熟到就爛就會又香又夠蕉味~所以好唔好味主要取決於D蕉~

    ReplyDelete
  11. chan yi10:12 PM

    係嗎!!搵日試下

    ReplyDelete
  12. Sui Fan11:48 PM

    夜間不宜~ 看你的blog 竟然想食消夜

    ReplyDelete
  13. Scorpio1:13 AM

    懶貓 , 好多人都係咁講

    ReplyDelete
  14. Joy Ho12:26 AM

    hihihi 係我丫 您個好正o者~ 今日整o左我人生中第一次o既"扭紋戚風蛋糕"呀 ~ 等閒就黎睇下啦

    ReplyDelete