ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Wednesday, September 12, 2007

減肥日誌~20070912

(由於提到學校,所以只限朋友瀏覽)

支力到癲…本來約左同事放工打波都冇去到, 未打已經好似打完咁…同我一樣咁忙既同事話好似打完杖咁… 仲有2日要打…

今日居然有19樣野做!! 之前幾日都多到要記低架喇, 不過一日都唔過十樣…今日做剩6樣聽日繼續…不過聽日相信又會有新野做…

體重: 比早幾日最重時輕返4磅, 不過都係偏重, 暫時讓佢成為一個秘密, 減多幾磅先

尺寸, 上圍細返~早幾日m到連胸都脹埋, 幾驚! 唔減唔得!! 下圍都細返~不過腰腩依然高企…

晨運:緩步跑約35分鐘+放狗約5分鐘

早餐:牛奶麵包(冇時間食其他野…亦費事沖奶…已經食緊奶包)

午餐:咖o也厚多士

下午茶:生日之星本來有一杯仙跡岩飲野,我唔想飲結果嗌左三色薄餅($16)3個掌心咁上下大既小pizza, o岩晒~開會時做到手震…一路食一路開會叫做可以休息下+半片牛奶麵包

晚餐:先黎一個番鬼荔枝,再黎一個火龍果,跟住食埋早幾日既叉燒(走肥)再灼多棵油麥菜食

最後再黎2個番鬼荔枝, 不過最後一個勁細個!


12 comments:

  1. Cindy8:51 PM

    呢期個"鬆"大縮水... 連 m 到都冇咩點脹過...

    ReplyDelete
  2. Scorpio9:37 PM

    靚表姨 , 咩係個"鬆"? 啊~XDDDDDD 我明喇XDD 我平時都唔係特別脹, 之前減左3寸, 呢排已經肥返1寸, 黎M再大多寸@@ 唔減唔得喇…好在依家細返一寸XD

    ReplyDelete
  3. 自從開左工之後, 冇上黎睇blog好耐lu, 完來你又開始減肥喇 ~~~ 好羨慕啊, 不過我依家冇能為力, 食少D都冇energy做野啊 XDDD

    ReplyDelete
  4. Scorpio11:40 PM

    丁屎 , 我食得唔少架, 不過食d冇咁肥既野囉~ 呢排都忙到癲, 放左工唔願郁, 所以只能晨運~^.<

    ReplyDelete
  5. 上個禮拜上磅重左,今個禮拜都唔知落唔落到添呀,擔心.... 我 都好鍾意食番鬼荔枝,不過好煩,好多核

    ReplyDelete
  6. Scorpio12:46 PM

    amy , 我依家應該同你差唔多

    ReplyDelete
  7. 要星期日我上左磅先知,可能已經超越左你喇XDD

    ReplyDelete
  8. 洗唔洗咁得戚呀, amy~! akakkaka

    ReplyDelete
  9. 嘉露1:32 PM

    番鬼荔枝~~我上個月返大陸食咗好多呀, 仲攞咗好多出黎呀, 超大, 勁好食...最勁嗰日食咗3個...之後牙肉腫...食好嘢係要付出代價架...

    ReplyDelete
  10. Scorpio5:56 PM

    嘉露 , 乜熱氣架??

    ReplyDelete
  11. Sui Fan1:17 PM

    尺寸, 上圍細返~早幾日m到連胸都脹埋, 幾驚! 唔減唔得!!  <<<< 個上圍大左要減肥???? 不知幾多人恨有勁勁身型

    ReplyDelete
  12. Scorpio3:40 PM

    懶貓 , 我不嬲都想減:p 好難買3架…^^" 不過我想瘦寸唔瘦cup

    ReplyDelete