ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Thursday, September 06, 2007

減肥女士的種種藉口

減肥係女士們一生既事業, 香港地到底有幾多%女士唔減肥/未減過肥?但佢地又好鍾意俾種種藉口自己。例如:

1. 骨架大

個個都話自己骨架大…麻煩你地量下手腕…睇下係咪真係大先…骨架大小

2. 水腫

有冇咁多水腫…個個都唔想承認係脂肪…麻煩你試下搵手指篤下佢有冇隔一陣先彈返上黎… 再者如果真係水咪仲易減~如果係病態就唔該你睇醫生…

3. 小腿結實

個個都話自己小腿粗得黎係實既…你企o個度緊係實啦…你試下提高膝頭, 再按落去睇下係咪o個回事先

4. 膊橫

差d忘記左呢點… 明明同我一樣又話自己膊橫…我一d都唔覺得自己特別橫…正常囉…唔構成我減唔倒肥既理由… 窄過我o個d都咁講…真係算把啦…= =

減肥又要諸多藉口…都係算把啦…你幾可聽見男人話自己骨架大、水腫、膊橫所以減唔倒? 男士們一減就努力運動! 當然男士肌肉比例多又的確係易減d, 但係心態既唔同亦好大關鍵。

就算真係肯行動, 女士們都係傾向節食, 完全唔做運動咁減幾十磅, 成功? 真係成功咩? 表現線條美既肌肉就咁減走晒…面色蒼白…甩頭髮…停經… 幾可見男人會減肥減倒咁?(停經唔駛講啦…)


19 comments:

  1. ka yui8:38 PM

    男仕都係囉~~

    ReplyDelete
  2. Scorpio9:11 PM

    銳, 都係乜野?

    ReplyDelete
  3. 我唔認同減肥係女人的終身事業,如果你話係保持健康我會認同。 而且水腫真係好易係女士們身上發生。 只要個肝同個腎唔太好,就好易有水腫。

    ReplyDelete
  4. Scorpio12:01 AM

    fish, 咁你係少數囉~有幾多咁理性~就算唔實行, 把口都會提住, 尤其是o個d唔太肥又覺得自己唔夠fit o個群 咁即係有病, 有病就睇醫生, 而唔係o係度賴… 運動亦有助改善水腫, 而唔係一味得把口話自己水腫就乜都唔做… 減肥頭十磅之所以易減都係因為減既大部分係水, 我唔知咁係咪叫水腫, 不過無論水腫定脂肪型都係肥, 一樣可以同注意飲食同適量運動黎改善, 唔係減唔倒肥既藉口囉…

    ReplyDelete
  5. SkyBlue8:38 AM

    減肥的代價系努力, 但努力的動力往往系 ---  0

    ReplyDelete
  6. MaggieM10:35 AM

    睇完有d慚愧添...

    ReplyDelete
  7. 做咩冇端端咁激動呀﹖﹗ 體質性水腫 ,好多女仕都會係 m come o既時候發生,不過其他時候就多數係藉口o羅...

    ReplyDelete
  8. stweetcat12:09 PM

    我倒反轉, 做運動多時, 食得又多, 所以減極都係肥 不過又幾開心, 有得玩又有得食!

    ReplyDelete
  9. 王語嫣5:24 PM

    不過聽d人話女仔易減d,原因是女仔身體脂肪比例較男仔高! 或者一般上女仔較注意身材,所以會成日聽到話有水腫、骨架大、飲水都肥等問題…

    ReplyDelete
  10. Scorpio6:04 PM

    豬太, 我舊年開始減o個陣又唔係特別有咩動力, 可能耐冇減突然又減返, 反而依家就的唔起心肝食少d, 可能舊年減得太耐…今年要食返咁耐= = maggie, 你成日咁講? 靚表姨, 唔係激動, 亦唔係無端端, 呢幾點我一直都想講下~ m前o個時幾咁閒, 過左就冇架啦~m後仲有2week減重理想期添~ stweetcat, 我都驚我依家係咁, 不過其實我唔做運動都係食得多…所以我唸做下都係好既XD 茜茜, 我唔明喎, 重上身同你講o個幾點有咩關係? 水腫唔係一般出現o係下身? 脂肪比多唔同脂肪多…整體數量上未必多過男仔… 但肌肉多做同樣既運動消耗既卡路里就一定比較多, 而且相信都好少男仔實際肌肉比女仔少

    ReplyDelete
  11. ka yui11:17 PM

    我都係用呢啲籍口,

    ReplyDelete
  12. Scorpio11:25 PM

    銳, 你唔係嘛…= =

    ReplyDelete
  13. Joy Ho1:15 AM

    恆心好重要 藉口少講 專心實行先可以減到肥~ 身邊成日有人 一路食野 一路怕 "呀喲~好肥架喎喱d野 / 好高脂肪 / 好油 / 好唔健康 ..." 但個口冇停過囉 ~ 所以 食就唔好怕肥 怕肥就唔好食 ~ 費事聽到煩丫

    ReplyDelete
  14. GRACE8:07 AM

    呢 d 藉口有 d 我都用過. 哈...

    ReplyDelete
  15. shuk shan12:27 PM

    http://hk.myblog.yahoo.com/snakesnake2003/article?mid=300&new=1

    ReplyDelete
  16. ka yui10:42 PM

    之前囉~~~但現在唔會啦~~~我係唔係乖左呢

    ReplyDelete
  17. Scorpio11:27 PM

    joy, 我怕o個時的確係唔會食, 食得就唔會就住就住 Grace, XD 咁你係咪真係有需要先~  

    ReplyDelete
  18. Sui Fan11:43 PM

    女仔本身已經唔係大食,多數都係選錯不健康的食物致肥。 一減食量就咩力都冇晒,唔好講話做運動丫,一話減肥節食就行多步都冇力

    ReplyDelete
  19. Scorpio1:15 AM

    懶貓 , 唔係架~我真係好大食, 鍾意食既野其實唔肥架, 我唔好雪糕糖果朱古力芝士蛋糕呢D, 不過係大食囉~食好多好多野架~:P 中學試過食代餐, 一餐代2餐夜晚食菜, 第3個星期仲加埋運動!@@

    ReplyDelete