ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Thursday, September 06, 2007

晨運+紅棗水

晨運

今朝係第二次0545起身晨運~同前日一樣落左公園跑步~近埋來回上落山路程total40分鐘~

依家跑步冇小掩痛同小腿痛喇~~靚表姨教路提高d大腿跑, 果然冇乜小腿痛喇~

另外就係我懷疑條路係左右傾斜既, 所以今次調轉方向跑, 果然同平時唔同, 到左腳有少少痛! 黎睇都係一次呢便一次o個便咁會平均d~

為左晨運亦因為早起左既關係, 依家11點幾就眼訓, 如果夜過12點訓第二朝就唔願起身。

其實今朝都唸左陣起唔起身好, 不過唸唸下都醒晒…:P

(除左晨運之外, 今晚做左45分鐘stepper)

 

紅棗水

話說我依家呢個體重都維持左幾個月, 上星期突然覺得好脹好肥, 以為就黎點知等極都未黎, 都唸住放棄當佢黎左算架喇, 今日沖左紅棗水飲(N咁多個月冇飲過), 一飲下晝即黎XD 好開心~ 希望快D縮返啦~~


7 comments:

  1. ka yui8:44 PM

    @o@~~~吓~~~飲個啲有效嗎

    ReplyDelete
  2. Scorpio9:12 PM

    銳, 傳統上飲左好D, 不過唔知係咪真係靈KAN成咁XD

    ReplyDelete
  3. 好佩服你o既毅力呀! 你點堅持o加? 我好懶訓呢 =P 晨運完通常幾點食早餐? 因為我遲 D 返 8:30am, 想試下晨運又驚食唔到早餐... 我都要的起心肝做下運動 la...too lazy ><  

    ReplyDelete
  4. Scorpio10:03 PM

    sharon, 但我飲食方面完全冇節制架XD 我返到去先食架~或者肚餓o係屋企食個生果先~ 我5:45起身, 6點出發, 6:45倒返到黎沖涼, 7:25出門口返工, 返到去7:45倒開餐囉, 我反而係應該要的起心肝唔好咁為食…

    ReplyDelete
  5. 當佢黎左都得﹖﹗唔係嘛你.... martin: 你... 你都有呢個問題咩﹖﹗

    ReplyDelete
  6. Scorpio6:11 PM

    靚表姨, 當佢黎左唔駛唸佢就自然會黎XD 愈等就愈唔黎

    ReplyDelete
  7. ka yui11:16 PM

    真係要研究一下先得

    ReplyDelete