ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Tuesday, September 25, 2007

中秋晚飯


今日mammy返黎食飯~3個人做節~^^(估唔到只係食剩小半兜飯同d湯~當然月餅都食唔晒啦~)

煮左

翠瓜叉燒蝦仁炒飯(早2日見同事食翠瓜同叉燒炒飯, 我又想食~:D~~~ 今日叉燒加價, 我買左先醒起:P 蝦仁就係BBQ既剩餘物資~)

雪梨紅蘿蔔水展湯(仲加左3粒蜜棗, 好甜!)(阿媽話冇肉味…問我係咪齋湯…)

韭黃炒蛋(阿媽話d韭菜太老…)

煙肉蝦串燒(上次bbq食唔倒今晚整一串三隻既哈哈哈)

(呢味我都覺得太老…d蝦焗太耐…)

同樣係bbq剩餘物資

烤豬頸肉

甜品有

迷你酥皮奶黃月迷你冰皮月餅~(本來想整湯圓難得團團圓圓, 不過實食唔晒~~)

好難食= = 上次catfood教o個個皮好食好多…

同事話似水晶奶黃包…我都覺太透唔似冰皮~~阿媽話太甜

不過都好過上面d酥皮…圓形o個批好食好多><


No comments:

Post a Comment