ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Wednesday, September 19, 2007

麵包初班I~鹹方包、芝麻包、蒜蓉包



今晚終於上左第一堂麵包班, 好難搓…比平時O係屋企更難…


今堂學左:
搓包
1. 搓包時用腰力少用手腕力。
2. 搓包最好少於20分鐘, 否則太乾, 加水都冇用(但之前月餅堂阿sir就話機搓就唔好多過15分鐘, 手搓就耐d都唔怕)。
3. 鹽最後落, 唔係太早出根個包會太硬, 平時我只係最後落油, 其餘材料都係一次過落。
4. 躂粉既作用係睇下筋性出左未。


造形
5. 倒轉方包模睇下底下2個小孔有冇俾麵包填滿, 填滿左即係發得夠, 可以焗喇。
6. 芝麻卷碌尖一邊先擀薄成三角形, 都要擀得幾薄先捲。


7. 學左單手同雙手搓圓麵糰既手勢。

8. 褶豬仔包造形。

發酵
9. 包保鮮紙發酵時, 放杯熱水o係旁邊(唔係放o係同一張保鮮紙入面)我一路以為係放o係同一張保鮮紙下先有用, 不過我冬天通常放蒸籠發。
10. 新鮮酵母就算培養埋其他菌都唔怕, 焗爐高溫夠殺菌, 不過阿sir話新鮮酵母唔係好食d。
11. 阿SIR話方包發酵得夠唔夠就睇模底3個窿窿填滿未, 見倒3點白色粉糰就即係發得夠~


造形後剛入模


餡料
12. 蒜茸焗完變青一係因為用機攪過, 一係有生水, 所以都係手切好~


13. 學識用蒜頭、牛油、pizza芝士、麵包糠、雞粉、芝士粉整蒜蓉醬~不過唔同出面, 真係有一粒粒蒜頭既~試過就咁食d未加芝士既蒜蓉牛油粒都好好味~不過生蒜好辣:p


鋪蒜蓉牛油芝士餡

另外:
1. o個度都幾凍, 唸住整麵包既地方應該唔會凍得去邊, 估唔到男同學都凍到嗌救命, 好在我有帶外套。(唔知會唔會係難搓既原因之一)。
2. 阿sir用既酵母同我係同一牌子~法國燕子牌~
3. 阿sir又請我地食冰皮月餅~我食左2個迷你, 一個蓮蓉一個綠豆茸, 不過豆蓉唔夠滑, 蓮蓉好食d。個皮就好好食~佢話係自己溝粉既~


4. 阿sir話整包可以減肥XD
5. 男同學搓包果然好D。
6. 有個方包發完爆開左, 俾阿sir話呢個就係唔聽佢講自己創造既後果…幾驚係我…我用左褶法, 其實佢都有教, 就係好似豬仔包咁褶完之後放入模, 我以為我唔記得開口向下…@@ 好在…原來隔離o個個先係我既~~

7. 芝麻鹹卷係阿sir整既…反而amy o個個先係我整XD

我次次都卷得比較長…2邊又唔尖…
8. 整號角包同牛油千層o個個星期應該返唔倒…好似好好玩…
9. 今次自己只係搓左方包, 其餘係阿sir幫我地搓, 佢話第一堂唔想花咁多時間搓包, 其實我個方包都未搓滑就夠鐘…
10. 阿sir請食超軟熟大方包
11. 我係13號~


駛唔駛咁o岩…相no.都係13號呀~*0*



阿sir用左我個包包做甩模示範


食評
蒜茸包芝麻包都俾我落堂後行去搭車時KO左~新鮮熱辣好美味~不過芝麻都係冇超群咁香
方包今日食左, 真係好白~~比之前用麵包機整既無糖無油法包更淡@@



點解人地D centre一人有2個蒜茸包同芝麻卷…我地得一個架…><


31 comments:

  1. SkyBlue12:09 PM

    你又系上左第一堂, 你在那裡學, 我在土瓜灣的工聯會

    ReplyDelete
  2. Scorpio12:24 PM

    豬太 , 我o係觀塘上~

    ReplyDelete
  3. 我既第一次 (捲造型) 就咁比左你喇 XDD

    ReplyDelete
  4. Cindy1:41 PM

    食左2個迷你咁多﹖﹗咁你要加緊跑步喇﹗

    ReplyDelete
  5. 嘉露1:46 PM

    都好似幾多技巧喎...快啲post相啦...好心急...

    ReplyDelete
  6. SkyBlue5:22 PM

    咁都系同學仔, 我系上上午, 劉老師, 你呢???   個課室吾太凍, 學時好開心, 由到到腳都系自己做, 除左蒜蓉

    ReplyDelete
  7. Scorpio6:19 PM

    靚表姨 , 我覺得好少喎XD 嘉露 , 仲要等今晚上埋西餅班先有時間:P 豬太 , 唔知係講O個位劉老師係咪我上次上月餅班O個位, 佢真係幾好, 都有O係大埔教, 不過時間唔O岩…

    ReplyDelete
  8. 藍藍細雨11:22 PM

    你上唔到號角包個堂,好似太可惜,上到的話盡量去啦,雖然我未學過,但好難得嘛。

    ReplyDelete
  9. SkyBlue11:27 PM

    無錯呀, 劉老師系大埔教做月餅

    ReplyDelete
  10. Scorpio11:52 PM

    藍藍細雨 , 會唔會同牛角包差唔多呢? o個日生日:p 想去玩^^" 豬太 , 佢o係大埔教下晝班一.一我要返工…><

    ReplyDelete
  11. 好靚既方包呀

    ReplyDelete
  12. 藍藍細雨12:12 AM

    應該係教包牛油,摺疊法,即係似酥皮咁。

    ReplyDelete
  13. Scorpio12:30 AM

    多謝 CATFOOD 藍藍細雨 , 咁咪好似牛角包咁, 我之前都整過, 又唔係太想學, 反而號角包未整過…又買左幾支O個D芯都未用過…但係…一年一次嘛…^^"

    ReplyDelete
  14. 係啦,我覺見過人地有多d攞走架

    ReplyDelete
  15. Scorpio12:43 PM

    AMY , 下一堂反映下先! 不過都有D慘過我地…方包整幾大條一人分D走…

    ReplyDelete
  16. 係咪用手搓粉包好食過用麵包檬機好多呢?妳一定好快上手啫

    ReplyDelete
  17. Scorpio6:16 PM

    傻軒媽媽 , 又唔覺喎…你唔記得我之前都用開手搓咩? 麵包機都好好味喎~

    ReplyDelete
  18. Scorpio7:56 PM

    傻軒媽媽 , 阿sir其實都冇教我地咩手法, 好似點搓都冇咩所謂, 我都係照平時咁搓 仲未試過用麵包機搓我平時用開個譜黎整包, 要試完先比較倒, 唔同譜效果都唔同 我之前用開烘出麵包香個甜麵糰譜都好好食架, 我又鍾意加老麵(其實應該係中種), 所以其實不嬲都唔錯~出去學左一堂整出黎分別都不大

    ReplyDelete
  19. Scorpio10:09 PM

    傻軒媽媽 , 你有冇睇住佢搓? 會唔會根本未搓夠? 發酵唔夠又或者過度? 淨係話唔好食…好難知道咩原因喎, 一個麵包失敗可以有好多原因

    ReplyDelete
  20. 好 detail, 好 detail!  知多唔少野! 多謝你分享! 我兩三年前都係工聯會上過初班, 但無學過蒜蓉包同芝麻卷! 我懷疑幾年間課程內容加左唔少野, 你地就好啦! 我10月2 號開始上精選班!

    ReplyDelete
  21. Scorpio1:27 AM

    natalie , 係西餅精選呀? 我中學時有同學學過初班仲返黎教我整腸仔包(不過整出黎似餅一.一) 我地今次就冇腸仔包~

    ReplyDelete
  22. 謝謝你的分享, 真係好detail.

    ReplyDelete
  23. 蠍 呢個 7004  麵包製作精選(二) 我覺得港式包造型唔易呢, 腸仔包我卷來卷去都唔靚…

    ReplyDelete
  24. Scorpio12:46 PM

    NATALIE , 呢個冇得實習喎… 香雞腳 , 願聞其詳@@

    ReplyDelete
  25. 我知呀!

    ReplyDelete
  26. 珍珍6:28 PM

    點解人地D centre一人有2個蒜茸包同芝麻卷…我地得一個架 我都剛剛上咗初班第一堂,你地每人搓幾多粉?而個方飽又用咗幾多安士麵糰整,我見你地個方飽好似俾我整果個大d, 我果班每人搓半磅粉,而個方飽用咗8安士麵糰,凈底嘅麵糰就用嚟整咗蒜茸包同芝麻卷各兩個.

    ReplyDelete
  27. Scorpio6:33 PM

    珍珍 , 個方包唔大個架, 好似都係8安士, 蒜茸同芝士包就每個1.5安士 之後仲整左2盤架, 不過又唔係俾我地既…阿sir話有多至俾我地…唔知愛黎做乜? 我地淨係搓個方包咋, 其餘係阿sir同我地搓, 不過阿sir話第一堂先係咁, 之後會俾多d我地搓

    ReplyDelete
  28. Kennis8:51 AM

    多謝你既留言 我同2個friend係屯門學嫁.....

    ReplyDelete
  29. 珍珍10:27 AM

    蠍, 蒜茸飽同芝士飽我地冇磅,磅完方飽,將淨底嘅麵糰分割成4份,我地個亞sir整咗蒜茸飽同芝士飽各1盤,同埋1條3磅方飽,全部係俾我地試食的, 搓粉呢,全程都係自己搓的.

    ReplyDelete
  30. Scorpio12:32 PM

    珍珍 , 你係邊個centre, 邊位師傅教架? 咁好既~~ kenken , 我都係同2個fd一齊學, 不過o係觀塘~

    ReplyDelete
  31. 珍珍12:35 AM

    我係尖沙咀學,亞Sir好似係姓邱.

    ReplyDelete