ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Thursday, September 13, 2007

工聯月餅班(附食譜)



今日上左今期第一堂烹飪班, 其實亦係我第一次o係工聯學整野食~之前只係學過畫畫, 打鼓, yoga同樂理之類。

雖然材料已經事先準備好, 只係略略搓餅皮, 不過阿sir就教左好多技巧, 例如蓮茸包蛋黃, 皮包餡, 皮餡比例, 焗o個陣幾時同點解掃蛋液, 幾時出爐, 用咩火等~

仲加送冰皮月餅示範, 餅皮即造即試食, 同埋一人一個迷你冰皮帶返屋企~

我仲問左好多問題, 除左有關月餅, 仲問左搓麵包係咪最多搓十五分鐘啦~中西包時間上係咪有分別啦~要包酥油黎褶同就咁用牛油粒黎褶既酥皮有咩分別之類~阿sir都好樂意解答~ 我一來要等d餅凍, 二來有野想問, 結果全場最遲一個學生走 ^^"

原來阿sir都有o係nv教麵包班, 可惜就唔o岩時間…唔係我都想跟佢學, 佢聽見我「哎呀」就話冇所謂, 邊個教都一樣, 唔知觀塘邊個教呢? 唔知阿sir點呢~?

整左2個雙黃白蓮茸月餅

4個半黃白蓮茸迷你月餅

幾塊小餅(本來係吸魚魚, 不過頭幾個吸完d魚鱗塞滿晒餅皮…)

另外有件幾不幸既事…係某位同學既不幸…同時更加係阿sir既不幸…


有一位同學既餅皮焗唔上色(上圖淺色o個d), 阿sir一睇就知係落少左梘水, (焗之前都覺佢好淺色 因為大o個2個排我隔離所以留意倒, 以為我搓得差所以唔白) 唔知係助手阿姐預備定係阿sir自己預備, 總之都係無心之失, 阿sir話可以換佢整o個幾個, 不過俾著係我就唔換, 話晒都係自己整, 都幾特別丫:p 不過o個位同學相信都會幾唔開心…尤其是如果係第一次出黎學整野食既話打擊好大…

總括而言, 今堂上得好開心~期待下星期既麵包班同西餅班 ^^ (不過上烹飪班難免會食多左= =)

食評:阿sir既棗蓉冰皮月餅好好食呀~>0<~

食譜--(約4個大月餅份, 今次整左2大4小)

餅皮材料:低粉100g、糖漿75g、花生油22g、麻油5g、梘水2g、乳化劑1g(作用是不需等1日才能包、防腐、回油由十天減至三天)

餡材料:鹹蛋黃6隻、白蓮茸650g、米酒適量(噴黃蛋用)

做法:
1. 糖漿、花生油、麻油、梘水、乳化劑一同攪拌均勻(至奶白色,可用打蛋器+攪麵棍)。加入篩好的低粉,用摺疊法搓勻,靜置20分鐘,分每粒15克。
2. 鹹蛋黃去蛋白放烤盤上,噴上米酒(或玫瑰露酒)焗3-5分鐘(阿sir話180'C焗10分鐘),冷卻後一開二。
3. 白蓮茸搓勻,分每粒50g、包入鹹蛋黃,餅皮壓薄,包入蓮茸餡,收緊口。撲手粉碌碌餅皮,在月餅模上壓緊,在桌面敲兩三下,取出月餅生胚。放烤盤上輕輕噴水,180'C入爐,下層用錫紙包鐵架隔火(不能只開上火,效果不一樣)焗至微黃,掃一層蛋液,再焗至金黃院。冷卻。月餅經三天回油即可食用。


18 comments:

  1. 真係好靚, 學左咁多野真係得益不小啦.

    ReplyDelete
  2. Phoebe10:24 AM

    見到都想食呀,D模吸得好靚添

    ReplyDelete
  3. cheungwai man11:04 AM

    哇! 整左咁多!今年唔洗買月餅Lu!

    ReplyDelete
  4. 藍藍細雨11:51 AM

    整得好靚呀,死啦,手痕添。

    ReplyDelete
  5. Scorpio12:47 PM

    多謝 傻軒媽媽 , 係呀~好抵玩~^0^ 最衰冇人陪… 亞比 , 多謝呀~^^ pinkypandamary , 2大4小唔係好多咋:p 仲要等幾日至有得食, 不過我仲訂左奶黃餡唸住整酥皮奶黃月, 同埋最想整同最鍾意食既其實係潮州酥皮月餅~ 藍藍細雨 , 多謝多謝~唔死唔死~整啦整啦~XD

    ReplyDelete
  6. 好靚呀~!!!!!!

    ReplyDelete
  7. po yan3:45 PM

    中秋有冇得食?..... 我想要冰皮 ..

    ReplyDelete
  8. Katie5:27 PM

    今次你真係整得靚呀

    ReplyDelete
  9. Scorpio10:43 PM

    多謝 yan1984 史力奇 , 應該冇:p 買左包白玉粉整出黎唔多似, 溝粉又好耐冇試過, 加上買左包奶黃應該會整酥皮奶黃, 又有包芋茸應該會整我最鍾意既潮州酥皮…所以…應該唔會整咁多款喇^^" +2 , 阿sir落左乳化劑, 一定成功架~佢話唔係咩化學野喎~

    ReplyDelete
  10. 大蚊12:11 AM

    我都上咗喇~但內容好似唔多同喎~你d模q咁多嘅? 月餅第一擊!!

     

    ReplyDelete
  11. 嘉露10:19 AM

    啲月餅好靚喎...好唔好食呀...我從來都無諗過去去學整月餅架...見你整得咁好...我出年都報名學整黎送禮先

    ReplyDelete
  12. 個餅模 d 圖案好正喎﹗   記得我o既中秋 order.

    ReplyDelete
  13. Scorpio11:43 AM

    嘉露 , 你可以自己o係屋企試下先~未食得呀~要回油~

    ReplyDelete
  14. Scorpio11:44 AM

    靚表姨 , 唔記得左…你要咩話?

    ReplyDelete
  15. Sui Fan1:24 PM

    好靚仔丫...個個月餅都咁靚的 之前看電視果d姐姐仔整到咁醜樣,你們成班同學仔都好叻丫

    ReplyDelete
  16. Scorpio3:41 PM

    懶貓 , 阿sir話落左乳化劑個個都會成功…

    ReplyDelete
  17. Cindy2:29 PM

    奶黃味走黃~~

    ReplyDelete
  18. Scorpio2:31 PM

    靚表姨, 你係要酥皮奶黃o個隻皮丫~潮州酥皮定傳統但要奶黃餡?

    ReplyDelete