ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Tuesday, September 18, 2007

蕉莓小muffin


好耐冇整muffin, 尋日買左個muffin模~又有幾隻勁黑大蕉, 拎左一隻黎整小小muffin~臨尾加左少少紅桑子醬, 只係落左少少, 結果食唔出XD

咁o岩出爐又見餓:p 食左2個~

好~好~味~啊~~~>0<

新鮮出爐muffin幾時都係最好味~~~

外脆內鬆~~不過唔知係咪太細個既關係所以唔爆 :<

呢度係第一爐,第二爐仲有3個大少少既,好高中間好尖,不過都係唔爆~


21 comments:

  1. 有冇我份架XDD

    ReplyDelete
  2. wai ting9:01 AM

    好正 !!! 細細粒,容易食

    ReplyDelete
  3. 堯堯媽媽10:46 AM

    係呢點解無爆開, 似蛋糕仔

    ReplyDelete
  4. 唔爆應該係唔夠 乾 身﹗

    ReplyDelete
  5. 嘉露1:06 PM

    小muffin好靚呀..

    ReplyDelete
  6. 偉小樺3:37 PM

     muffin ....

    ReplyDelete
  7. pyueshum224:18 PM

    好靚呀‥你真係好叻好叻!!

    ReplyDelete
  8. Katie7:32 PM

    咩muffin會爆架咩?我整親都好似唔爆嘅,我覺得唔爆仲靚d喎^^

    ReplyDelete
  9. Scorpio11:38 PM

    靚表姨 , 但我整親小muffin都唔爆~ 之前整紅豆都係!同一個譜整大又爆個喎~ 堯堯媽 , 小muffin會爆既咩? 我發覺我整親都唔爆, 同一份漿用大杯就爆 amy , 你食得仲多過我XD 多謝 露比 , 魚子醬 , 嘉露 +2 , 聽講MUFFIN要爆口、外脆內鬆先正~ 不過我本身唔好muffin所以都冇咩研究:p

    ReplyDelete
  10. ha ha...邊個叫你帶咁多出黎喎,又咁好味梗係食唔停口架啦XDD

    ReplyDelete
  11. Scorpio12:20 AM

    amy , 有你o係度下次整多d都唔怕啦~XD D包包我一上車就食左2個喇~~剩返個方包咋~~ 返到黎仲食左1/4個月餅添呀~:P

    ReplyDelete
  12. 我仲參加緊齊齊〝減〞肥大行動架,你唔好迫我入齊齊〝增〞肥大行動啦 XDD

    ReplyDelete
  13. 我今日都整左muffin呢 好cute wor 你有咁細既模呀?

    ReplyDelete
  14. SkyBlue12:10 PM

    muffin 太多牛油啦, 昨日有個同學仔講有個食譜只系用小小菜油, 不過吾多熟, 吾好意思問食譜

    ReplyDelete
  15. Scorpio12:27 PM

    amy , 我冇迫你架XD 癲后 , 係呀~新買所以整黎試下:P 豬太 , 其實muffin可以改用菜油都得(不過有人話用菜油凍左之後會油d), 而且油份都可以隨意增減, 我都減左少少, 不過唔同比例當然口感唔同啦~ 我發覺muffin份量好隨意, 油水粉奶蛋好隨意溝埋都得

    ReplyDelete
  16. Cindy1:39 PM

    我都發現同一個譜,唔同厚薄 or 大小,真係會有唔同效果,唔知係咪同受熱有關﹗

    ReplyDelete
  17. Scorpio6:21 PM

    表E , 整蛋糕同唔同既模(方/圓/中空)整出黎質感都唔一樣架

    ReplyDelete
  18. 王語嫣5:06 PM

    好似係果一道Amy請我地食果d bor

    ReplyDelete
  19. Scorpio6:16 PM

    茜茜 , 同一個模嘛

    ReplyDelete
  20. Sui Fan3:42 PM

    一口氣看了你幾天的網誌,看到口水都流埋,唉...落街食下午茶...

    ReplyDelete
  21. Scorpio4:53 PM

    懶貓 , 呵呵~依家又練習緊上星期學整既虎皮紋戚風蛋糕卷

    ReplyDelete