ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Thursday, September 27, 2007

甩皮甩骨虎皮紋戚風卷...


個戚風卷好成功, 又軟又唔太濕唔太乾, 不過個虎皮失敗左…

第一次完全失敗…可能太薄, 火農火農地但D紋都仲未出…(用左3隻蛋黃)

第二次半失敗…D紋都係一般, 有小部分邊緣位置好似第一次咁…不過都捲倒~問題主要出現O係切O個陣…完全黏保鮮紙/碟= = 切完冇左半邊皮....= =||| 可能係捲o個陣未放涼…

仲有忌廉餡都失敗… 吉士蛋漿加落奶之後一粒粒…唔均勻…

冇檸檬改左做橙汁

下次要唔要再試虎皮紋好呢…聽日再請教阿sir先~

不過都係貪得意, 上次成功都唔多好食…得蛋黃+糖+粟粉, 口感太乾…

第二堂問阿sir

虎皮痴底--因為未涼透

虎皮唔現--阿sir叫我焗完戚風之後等一陣先焗虎皮, 等個爐熱d先<<我自己就估會唔會要5隻蛋黃先現, 最多之後再片開2片, 不過阿SIR話唔關事

忌廉餡起粒粒--加入奶時要用打蛋器快手攪勻, 唔係熟左就會起粒粒(唸起當年整蘿蔔糕…XD)


9 comments:

  1. SkyBlue7:51 AM

    系啦, 上課時都會做得好好地, 但反到屋企就吾同野

    ReplyDelete
  2. 以你打不死既精神,梗係要試到成功為止啦,仲洗問既

    ReplyDelete
  3. Kennis9:00 AM

    聽講虎皮都幾難整....我無學過整蛋糕....望住d食譜唔敢試

    ReplyDelete
  4. 冇叮熱 d 奶先??

    ReplyDelete
  5. Scorpio12:22 PM

    豬太 , 所以上第二堂之前先要練習下, 有咩可以問阿sir~ amy , 但唔好食喎…就算之前靚靚個虎皮都係乾爭爭唔好食架… kenken , 我上堂整就好簡單, 自己整就唔得…>< 表e , 冇呀~阿sir都冇~我平時就會叮一叮, 不過今次唔叮完全冇問題, 個戚風好得呀~係個皮失敗左…

    ReplyDelete
  6. Scorpio12:23 PM

    表姨 , 你講吉士餡d奶呀?係煮滾左架~唔只叮咁簡單~

    ReplyDelete
  7. SZEWAN1:09 PM

    蠍 ,你亞sir教咩方法整卷蛋,我個教全蛋加菜油,但感覺好重蛋味,但唔夠軟綿綿,好仲"鞋鞋"地,我都有再整,但用番自己平時既分蛋法,口感軟番囉,同埋亞sir教既奶油cream我自己整完好快溶,但亞sir就擺好耐都唔溶既,準備下堂問!!!

    ReplyDelete
  8. Cindy4:48 PM

    咁可能真係買番個溫度計好 d,2樣野溫差大就會起粒駕喇﹗

    ReplyDelete
  9. Scorpio5:50 PM

    亞丸@花生@亞B  我地係戚風卷, 所以用分蛋法+菜油~ 好軟綿綿, 同事話軟過出面o個d~ 靚表姨 , 買左喇~我唸下次應該筆d奶過去逐少溝稀左先再加返落d奶度~

    ReplyDelete