ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Sunday, September 09, 2007

鮮奶燉蛋

食譜(一人份)    食譜源自<女性的至愛>blog
1)雞蛋  1隻
2)糖一湯匙
3)牛奶 220克

製法:
1)蛋放碗內打勻
2)加入糖打勻
3)倒入牛奶打勻
4)同篩把所有材料隔入碗內,用匙盛起小氣泡
5)碗上包上錫紙,用中至大火蒸5分鐘,打開蓋排氣,再蓋上蓋蒸3分半鐘(依然係中至大火),熄火焗一分鐘<<我之後轉蓋保鮮紙, 小火蒸左好耐一路睇住火先成功:p

已經係第二次整, 上次自己求其用奶粉開奶蒸到蛋花湯咁…

食評:好滑, 我問駛唔駛蒸多陣佢話唔駛, 好味~不過冇咩蛋味, 似燉奶多過燉蛋, 冇咩蛋味

今次冇減糖, 但都唔係太甜


9 comments:

  1. Katie1:25 AM

    都好滑呀^^

    ReplyDelete
  2. Scorpio1:39 AM

    +2, 多謝你個譜先~^^ 不過bf話似燉奶唔似燉蛋, 冇咩蛋味…你有冇呢個問題?

    ReplyDelete
  3. chan yi4:09 PM

    好容易整我都懂牙!

    ReplyDelete
  4. Scorpio5:14 PM

    yi~你可以試下, 不過我覺得唔係想飲中咁易, 第一次都失敗左, 而且跟足譜我蒸唔熟, 要自己再睇火加時, 如果你識蒸水蛋咁其實差唔多

    ReplyDelete
  5. Sui Fan11:38 PM

    e個中學家政學過,但忘了...

    ReplyDelete
  6. Scorpio1:17 AM

    懶貓 , 我淨係記得學過整奄列, 而返屋企亦有再整, 好似仲有雞翼, 不過冇整過 我中學家政堂考試係負責洗野o個個XD

    ReplyDelete
  7. 嘉露2:49 PM

    好滑呀...我返屋企都整下先

    ReplyDelete
  8. Katie4:21 PM

    我都覺得較重奶味呀,不過我都鐘意食燉奶,hehe

    ReplyDelete
  9. Scorpio6:45 PM

    嘉露 , 呢個都幾簡單 ^^快D試~ +2 ,原來我個網有第二個燉蛋食譜,一盒奶2隻蛋三湯匙糖~多左一隻蛋,我唸2湯匙糖差唔多~下次再試~^^

    ReplyDelete