ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Monday, September 03, 2007

肥左又靚左

終於有人發覺我肥左XD
居然係一位舊年畢業既舊生XD
我同同事講肥左十磅都冇人睇得出
佢真係留意我XDDDD
不過佢話"但係靚左好多!! ~"XDDDD
呢排嚴重覺得自己肥左好多, 磅數其實都係同早幾個月差唔多, 不過呢個星期終於覺得
肥左好多…
佢就話「有幾肥呀~少少JE~」
咁肥左少少同靚左好多~~
都賺左XDDDD

9 comments:

  1. 我有d fd已經叫我唔好減喇,不過我冇話佢地知我又減喎,佢地見我瘦左問我係咪又減肥我都話冇架 XDD,不過我發覺次次減親肥都比人話殘左既,係咪呢?

    ReplyDelete
  2. Scorpio10:26 PM

    AMY, 今次男友都支持我減喇~~T0T去年今日佢仲唔俾我減…嗚…不過佢當時都話要增返去120…依家重左3磅=0= 不過佢又好鍾意睇我食野~^皿^ 減肥如果唔減食我相信唔會殘既, 不過有排減…

    ReplyDelete
  3. 我宜家都有食野架...不過都係比人話我殘左

    ReplyDelete
  4. Scorpio7:25 AM

    AMY, 其實塊面瘦左咁多好易覺得殘…

    ReplyDelete
  5. 減肥唔減食真係減得好鬼慢~~

    ReplyDelete
  6. Scorpio7:14 PM

    靚表姨, 減倒已經偷笑…

    ReplyDelete
  7. ka yui8:18 PM

    你食左糖十二增肥丸啊~~~ 你肥左咩~~~唔覺喔

    ReplyDelete
  8. Scorpio10:05 PM

    銳, 你有得比較咩? 今日同同事講起, 佢都話唔覺得肥左, 不過靚左就真既XDDDDD 再望真D佢話塊面肥左少少, 不過個身瘦左@@ 我話…我著褲好緊喎…

    ReplyDelete
  9. 嘉露5:51 PM

    又係喎

    ReplyDelete