ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Saturday, September 01, 2007

好支力

今日放假, 為免洗2次頭, 一次過跳左40分鐘跳舞踩左40分鐘stepper (跳舞仲大汗過跑步xp)

本來唸住帶肥豬一齊跑步, 點知俾佢激死!! 完全唔跑…行快d都冇…慢慢行…我已經跑得好慢…都仲要好似拖住佢…

1個字就返歸…冇下次…免得大家辛苦…

都係短距離去多幾次街o岩你d…

 

o係冇控制飲食既情況下做左幾日運動, 磅數大致不變, 條腰幼左少少, 不過腩同pat數字依然高企… 幾時黎…黎完希望好d


8 comments:

  1. stweetcat9:14 PM

    肥豬...又會咁ka!? d教人減肥ge小貼士都係話叫人養dog, 咁會引發出外活動, 殊不知...原來唔一定work!

    ReplyDelete
  2. Scorpio11:43 AM

    stweetcat, 養狗可能得, 可惜佢係一隻"豬"…

    ReplyDelete
  3. ka yui1:25 PM

    今天下雨喔~~~都唔知做咩運動好.

    ReplyDelete
  4. Scorpio1:32 PM

    銳, 你唔係話落雨游水仲好咩? 我踩左40分鐘Stepper, 依家擔遮出去跑步~

    ReplyDelete
  5. ka yui4:53 PM

    嘩~~~~勁喔~~~好有恆心喔~~~看來又有番原動力喔~~~~ 今天唔去啦~~~昨天隻腳受傷了~~可能係拉傷了~~~好在冇什麼事~~~自已治理了~~不過要下個星期先運動喔~~~

    ReplyDelete
  6. Scorpio5:05 PM

    銳, 受左傷就要好好休息, 我只係勤力做運動, 食野方面毫無節制~呢幾日仲整月餅食:P

    ReplyDelete
  7. ka yui9:14 PM

    (Empty)

    ReplyDelete
  8. 近排我又肥左 我都要努力做下運動啦>.<

    ReplyDelete