ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Friday, September 14, 2007

麵包機第三擊~法包


第一次試用預設功能~原來係SET返個時間, 例如我頭先6:10出門口, 想10:40倒返到黎有得食, 就SET4:30分~(原本要3:28)返到黎差唔多出爐, 就可以即刻倒扣~

今次整左法包~較左最金黃都唔多黃, 連個邊都係喎, 同埋個皮真係幾硬XD 果然係法包~

今次個底洞細左好多得一個窿仔, 睇真D原來支棍入左去XDDDDDDDDDDD救命XDDDD

切片後入面幾似幾軟下@@ 表皮都唔多硬…

食評:食落都幾似,尤其是放耐左…好似出面D法包放耐左XD

夜晚烘左黎食~個樣都似似地喇~:P

蕃茄洋蔥法包多士(附做法)


8 comments:

  1. 嘩~ 你個法包都好靚呀~ 我諗過啦,,,之前我都係用最少份量既食譜, 但今次我用左750g 果個...唔知係咪份量多d會好d呢? 輝sir就話整麵包, 份量越多會越好, 唔知麵包機會唔會同一道理呢?!

    ReplyDelete
  2. 羅領就11:25 AM

    樣就唔係好似... 味道如何呢

    ReplyDelete
  3. Scorpio12:44 PM

    SUE , 我整麵包次次都係整100g粉架咋XD 而麵包機就次次牌係500g 羅領就 , 樣緊係唔似啦~都冇造形~~ 味道都似似地, 返去試下烘一烘佢睇下點~ 不過就咁食十分好味~又冇油冇糖好正!! 有d煙un, 又軟~

    ReplyDelete
  4. Josephine3:27 PM

    我都諗緊換唔換呢部麵包機!! 你覺得好麻?!

    ReplyDelete
  5. po yan3:40 PM

    點解支棍入左去???

    ReplyDelete
  6. Scorpio9:19 PM

    MM&JJ, 我覺得好正呀~ 完全冇油都整倒軟身既包包~~ 史力奇, 我都想知點解…

    ReplyDelete
  7. Scorpio10:39 PM

    MM&JJ , 我覺得好正呀~ 完全冇油都整倒軟身既包包~~ 史力奇 , 我都想知點解…

    ReplyDelete