ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Wednesday, September 12, 2007

番鬼荔枝

好多年冇食過喇~~ 記得細個跟阿媽去auntie度打牌時食過~雖然麻煩, 不過好甜好好味~

舊年uncle俾左幾個我, 不過太生, 放左落米缸, 點知忘記左…發晒酶冇得食…嗚嗚…之後o係街市見倒一直都冇買, 終於等倒uncle再俾我喇~樹上摘唔係街買架~^0^

真係好甜呢~ 今次冇放米缸喇~由佢o係檯面等左3日就熟~(第一日仲要唔記得o係雪櫃拎出黎)

好由人懷念既一種生果~^0^


11 comments:

  1. GRACE9:29 PM

    我阿媽都買O左呀.不過我仲未食呀.

    ReplyDelete
  2. Scorpio9:43 PM

    GRACE , 好味道~^0^

    ReplyDelete
  3. 我好喜歡食呢排街都有得買,上次我買左兩個大既要兩隻手先可能攞到來食,第一個食左第二個又係放左係米缸,點知又係發先冇得食 ,之後我都係放係枱面就算啦.

    ReplyDelete
  4. Scorpio10:36 PM

    傻軒媽媽 , 其實呢幾個月都見倒有得賣, 不過又唔想買:p 真係好大喎~

    ReplyDelete
  5. 係咩味ga..我個friend話好食..不過佢個樣我又唔敢試

    ReplyDelete
  6. Scorpio11:04 PM

    poe , 好甜架~又襟食XD

    ReplyDelete
  7. Christine8:24 AM

    這是我的至愛!

    ReplyDelete
  8. MaggieM10:03 AM

    好耐無探妳啦....番工好忙...好慘, 連blog都無時間update ... =( 呢種生果我亞婆好中意食呀, 等我買比佢先, 不過好似吾係度度有得賣...

    ReplyDelete
  9. stweetcat10:44 AM

    我都好鍾意食ka...一路食, 一路吐核...好似機關鎗...

    ReplyDelete
  10. Scorpio12:43 PM

    forever friends , 原來好多人都未食過架~頭先介紹左個同事食, 佢都話好味~ maggie , 係? 你住邊頭?大埔街市成日見倒有得賣~ 我呢排都忙到嘔血…返屋企先update stweetcat , 咁勁!XD 我係逐粒食架XD所以好襟食!

    ReplyDelete
  11. chan yi9:29 PM

    我都食''like''

    ReplyDelete