ChriScorpiObi

ChriScorpiObi

Sunday, September 23, 2007

九月之星BBQ blog聚



大大合照~(鳴謝丁屎~)你部機D相又冇事喎~~~冇肥到XD


大合照


切蛋糕喇~


本月主角有15號既丁屎男友Sunny, 17號既小魚(大魚)同30號既catfood~

出席既blog友有我(+1)、

Amymartinmak睿:[音:銳]丁屎(+1)、靚表姨, 靚表舅父、rankura (+1)、°☆°~ 史力奇 ~°☆°, 小魚catfood.com~

呢張相唔知做乜影到個個都肥左(除左AMY, 丁屎都好似差唔多) 我已經拉返長少少架喇XD

4:30約左小魚、銳、rankura、丁屎(+1)同amy去買野~之後上到去我繼續整埋d水潮州月餅, 丁屎同amy幫手洗野包野, 其他人就打機~齊人就開始B~

今次照舊有大鑊好評既新街市一樓香草龍利柳同四方芝士丸~D丸丸極速清晒~反而扒就剩左好多=0=(要記住呢班係丸友~因為有D剩晒D丸…有時又剩晒D扒…)真係過2日燒多次都唔駛買野…

上次有大倉魚、同格仔餅~今次有

大花甲(想燒好耐~今次係買唔倒扇貝先有得食咋XD 2個DEEP V美少女都買唔倒…懷疑全場扇貝俾同一個男人掃晒~*0*)、蕃茄盒腸仔包~~之前帶童軍都知道可以搓麵糰燒~今次就試下用麵包整搓麵糰整腸仔包~吉住條腸就唔駛掂倒個包唔怕變形~



用我平時用開既甜麵糰, 機搓+發酵, 造型後再發酵就燒得架喇~吉O個陣唔好掂倒個包~

(相片偷自靚表姨)

(相片偷自靚表姨)



呢個蕃茄盒係我既主意, 由catfood操刀~最終要入爐焗XD同埋焗焗下先醒起未加芝士(好好味, 不過唔入爐睇怕都唔會熟…)


今次個所謂生日蛋糕完全冇裝飾= = 一來唸住BBQ唔好食D咁漏, 二來唔記得買士多啤梨…三來實在太多野要準備冇時間整…買左煙肉都唔記得叫佢地同D菜一齊包…E?咁究竟…D蒜茸買黎整左D咩呢?@@(原來係用左黎煮花甲~)咁牛油呢~~?

今晚玩得好開心~不過太忙都冇咩時間燒…下次都係唔好搞咁多野…:p bbq都係唔好整野食好d:p 下次再搞一次大食會, 淨係整野食既~

想睇下今次聚會有咩伴手禮~請移玉手~

九月之星伴手禮

最後特別鳴謝住大埔既銳、史力奇同大魚幫手善後^0^

丁屎~我要大大合照~!

尋晚發夢睇倒阿銳寫俾amy既情信XDDDDDDDDDD


No comments:

Post a Comment